14 Ocak 2013 Pazartesi

Hafta Sonu :)


Aslında bu hafta sonu başlıklarını numaralandırmalıydım..Meğer baştan öyle başlamalıymışım. Neyse artık şimdiden sonrada numara yazılmaz.

Bu hafta sonumuzda keyifli ve güzeldi.Cumartesi ailecek evimizdeydik, hava karlı ve soğuk olduğu için, hiç biryere gitmeyi canımız istemedi.Aslında Ikea'ya gitmeyi düşünüyorduk fakat bize epey uzakta olması, birde havanın karlı olması fikrimizi değiştirdi.Evde kalıp cumartesi keyfi yaptık.Akşam ise eşimle birlikte balık-kalamar yapıp güzel bir sofra kurduk.

Pazar günü akşam üzerine kadar evdeydik, sonra bir arkadaşımızın bebeğinin ilk yaş gününe davetliydik, oraya gittik.Çınar'la birlikte ikinci kez böyle bir partide bulunuyoruz, ilkinde daha minik olduğu için pek farkında değildi.Ama bu sefer çok eğlendi, balonların, çocukların peşinden koşturup, çalan müziklere kafasını sallayıp durdu, ki müzik durduğunda ağlamaya bile başladı :)

İşte bu hafta sonunu da böyle bitirdik.




Çoktandır kalamar yapmıyorduk, bayılıyorum yemeye.



Tek boydan fotoğrafım bu olduğu için, arkadaşıma da haber vermeden görüntüsünü eklemek istemediğim için kestim :( Minik erkek Kuzey'e güzel ailesiyle nice sağlıklı seneler inşallah :) 
 Ben öyle poz vermeyi pek beceremiyorum, yani  insanların içinde garip geliyor, hadi birde şurada çekelim, aman birde burada çekileyim yapamıyorum.Elimizdeki  fotolarla idare ediyoruz işte :)

Elbisemi hamileyken giyiyordum, yanlardan daraltınca tekrar giymeye başladım.(defacto)
Bu salaş hırkamıda çok seviyorum, kurtarıcılardan.(koton)



Sevgiler :)

2 yorum:

  1. çizmelerinle çok hoş olmuşsun canım...
    ooh balıklar yenmiş omega 3 alınmış :))
    afiyet olsun canım......

    YanıtlaSil
  2. Ben ki balık hastasıyım bu balığın ne olduğunu analayamadım uyuyamam gece valla. Mezgit mi? Balık-kalamar - ? Soru işareti de rakı ama yazmaya çekiniyorum. Ama bunların yanında cola da olmaz ya. :)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil