26 Mart 2014 Çarşamba

Deniz Temalı Kahvaltı ;)



Bu kahvaltının üzerinden epey zaman geçti aslında..
Kim bilir, bu günden sonra kaç defa daha bir araya geldik ablamlarla :)
Fotoğraflar arasında görünce, sizlerle de paylaşmak istedim..

Deniz sever aile için deniz temalı bir kahvaltı sofrası hazırlamıştım..
Kırmızı ağırlıkla masamız işte böyleydi..







 





Çiçekçilerde bulabileceğiniz saman ipleri peçetelerde kullanabilirsiniz, benim gibi ;)






Gemili Cupcakeler :)

Tatlı bir gün olsun, bugün...

Takip için
Facebook: cinaragacinda
Facebook: Sibel'inKurabiyeEvi
İnstagram: SibelDaban

Sevgiler ...



12 yorum:

  1. Sibel öncelikle Çınara çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın umarım şimdi daha iyidir, sende aramıza yeniden hoş geldin, cup cakeler harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruz, çokk daha iyi, tabikii çocuk bu durmuyor ki, halen koşturuyor :) Amin bununla son olsun inşallah..Çok teşekkürler, Sevgiler :)

      Sil
  2. Sibel'cim büyük geçmiş olsun Çınar'a..nazar değmiştir yakışıklıya..bu arada cupcake'ler süperrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün'cüm, eşim de bu ara takmış durumda, nazar değiyor diye :)) Teşekkürler canım sevgiler :)

      Sil
  3. Nasıl minik adam, umarım şimdi daha iyidir canım?
    Gelicem bir gün sana kahvaltıya çaya ama ne zaman, böyle güzel sofralarına dayanamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım iyi iyi artık sağol :)
      Gel vallahi beklerim her zaman canımm. evim az büyük olsa tüm bloggerları topluycam zaten :))

      Sil
  4. Sibelcim çok güzel bir teklif yapmışsın layık görüp davet ettiğin için çok teşekkür ediyorum,lütfen burnu havada birisi gibi görme ama katılamıycam inan o kadar yoğunum ki kendime ayıracak vakti yaratıyorum dersem yeridir, biliyorsun biri artık yetişkin sayılsa da üç çocuğum var anca onlara yetişebiliyorum çok teşekkür ediyorum, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çok normal yaşlarını bilmiyorum tabi maşallah onlara :) haklısın canım ben bile tek çınarla yetisemiyorum hiç bir şeye :)) allah kolaylık versin :) Sevgiler..

      Sil
  5. bayıldım canım benım bayoldım o sofraya ellerıne saglıkkk *-*

    YanıtlaSil
  6. Bazen fotograflayıp cok gec post yapabılyıroz olsun ...ben bu temayı cok begendım fazla ıstah acıcı :)))

    YanıtlaSil
  7. Aynen öyle fırsat olmuyor bazen ... :))

    YanıtlaSil