6 Haziran 2014 Cuma

Ankara'lı Anne-Çocuk Blogger Buluşması - bölüm 3



Buluşma postları bitmeyecek demiştim ama :))
Artık duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum, 25 Mayıs günkü keyifli toplantımızı..
Eğer halen bilmeyenleriniz var ise sizi buraya ve buraya alayım lütfen !!

Bugün, buluşmamız da bizleri yalnız bırakmayan, destek olan firmaları yazmak istedim.
Her biri ayrı ayrı önemli ve değerli benim için inanın ki.
Sadece ürün desteğinde bulundukları için değil!!!
İlgi ve alakaları için...
İnanın bu her şeyden önemli ve değerli...

Biliyorum ki blogger buluşmaları organize eden, arkadaşlarım ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklardır.

Ve geçelim değerli firmalara :))














Size bir itirafta bulunayım mı !!!
Bu ruju ilk gördüğümde "hadi canım renge bak, bu ne ya resmen mor" dedim.
Sonra hemen denedim, ve ön yargılı olmamak gerektiğini bir defa daha anladım.
Görüntüsü mor gibi, fakat rengi tam yaz rengi pembe oluverdi bir anda :))
Bayıldım, çok çok teşekkürler Orkide Hareketi
Ece Hanım'ın ilgisi için ayrıca çok teşekkürler..



 


Sorunlu, ve artık birazcıkta cilt lekeleri olan birisi için, çok ideal bir ürün.
Güneş koruyucu cilt kremi.
Doa kozmetiğin ürünlerinin hiç bir kimyasal madde içermediğini, doğal ürünlerden oluşturularak üretildiğini biliyorsunuz değil mi?
Gayet içim rahat kullanabilirim yani :)
Çok teşekkürler Doa Kozmetik...



Bu ürünü nasıl sevdim anlatamam.
10 gündür kullanıyorum, inanın saçlarımda farklılık hissetmeye başladım bile :))
Bir süre sonra yorumlarımı paylaşacağım sizlerle de.
Çok çok teşekkürler Saç Bakım ..





Detseğiniz, ve ilginiz için kocaman teşekkürler Cyrene  ..



 


Severek içtiğimiz Doğadan ürünlerine bir yenisi eklendi artık.
Doğadan Beyaz Çay...
Kokusuna ve tadına bayıldım, gayet hoş..
Vee artık o bilindik sevimli kupadan bizim evde de var yuppii :))
Tuğba Hanım'ın ilgisi ve desteğine kocaman teşekkürler ..




Harika, çok cici, sevimli hediyeleri için tatlı arkadaşım Burçin'e kocaman teşekkürler :))
Doğum günü, bebek doğum, nişan, nikah vs, tüm özel günleriniz için sipariş verebilirsiniz.
Buluşmamıza, bir sepet dolusu mis kokulu taşları ile katıldı :))




Bunu Çınar'ın yeni odası için seçmiştim, fakat unutmuşum :(
Neyse ki Burçin benim için tekrar yapacak :)))
Bu arada, bebek bekliyor Burçin, minik bir kalp var göbüşünde :)))
Canım, Allah sağlıkla ve huzurla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah..
Tekrar çok teşekkürler.




Bebeğim mağazasından, iki annemiz, yapılan çekiliş ile 50'şer liralık alışveriş çeki kazandı.
Bebeğim Mağazasına  teşekkürler ..



 


Webannemarket'e çok teşekkürler..
Miniklerimiz için, Mustela ürünlerinden oluşan harika bir set gönderdiler.
Daha çok minik bebekler ve bebek bekleyen arkadaşlarımızın işine yarayacak harika bir set.




Babycorner'a ve Özge Hanım'a ne kadar teşekkür etsem azdır.
Bu şirin, muhteşem hediyeler için.
Her biri başka güzellikte olan, cıvıl cıvıl bebek hediyeleri.
Bebek bekliyor veya hediye arıyor iseniz, mutlaka siteyi inceleyin.
Özge Hanım, tekrar çok teşekkür ediyorum.




Bunlar da benim payıma düşenler..
Benim oğlum, artık  Çınar abi olduğu için, şimdilik saklıyoruz.
Büyük ihtimalle bir miniğe hediye gider :))





Anneler gününde, katılan herkese bu güzel tasarımı hediye eden gönlü zengin bir insan Burcu Hanım..
Bende katıldım, ve mail ile gönderdiği tasarımı arkadaşım minik değişiklikler yaparak buluşmamıza hazırladı.
Party Paper ve tasarımı birazcık değiştiren arkadaşım Hacer'e kocaman teşekkürler.




Herkes için,  hediye çekleri gönderen Tanaçan Kozmetik'e çok teşekkürler..
İlgileri için ayrıca teşekkürler..





Günün yıldızı muhteşem lezzetleri ile Very Cupcake oldu.
Bir mailim ile geri dönüş yapan Banu Hanım'a kocaman kocamann teşekkürler ..
Gönderdiğiniz taptaze Cupcakeler ve Cakepopslar kadar tatlısınız :))
Tekrar çok teşekkürler ..




Vee güler yüzlü, pozitif insan Nilgün'e hediyesi için çok çok çok teşekkürler :)
Günün anısına yeni evimiz ve yeni banyomuz da kullanmamız için, çok hoş bir koku getirmiş.
İnce düşünceli tatlı teyzemiz bizim :)

Tüm firmalara tekrar çok teşekkür ediyorum.
Gönderdiğim bir mail, bir aramam ile kabul edip, onca güzel ürünleri bizlerle paylaştığınız için..

Anne-Çocuk Blogger Buluşması

The End ;)

takip etmek için,
İnstagram: @sibeldaban

Mutlu ve huzurlu hafta sonları
Sevgiler 














2 yorum:

  1. Bu buluşmada yer aldığım için inan kendimi çok şanslı hissediyorum...
    Seçilen mekandan,gelen insanlara,düşünülen ince ayrıntılara ve güzel hediyeleri ile yanımızda olan firmalara ayrıca teşekkürler.
    Ama en büyük teşekkür sana Sibelcim...Mükemmel ev sahipliğin için ve bizi böyle bir organizasyonda böyle güzel insanlarla biraraya getirdiğin için tekrardan teşekkür ederim sana...

    YanıtlaSil
  2. Kuuzuummm canımm, ben teşekkür ediyorum, iyi ki varsın, iyi ki gelebildin, olmasan çok üzülürdüm biliyosun..
    Daha nice buluşmalara şekerim ;)

    YanıtlaSil