31 Ekim 2014 Cuma

Denedim Biliyorum Buluşma Yaparsa !!!


Geçtiğimiz çarşamba günü, çok keyifli ve bol tepkili bir buluşmaya katıldım..
Bol tepki!!! 
"Nasıl yani" dediginizi duyar gibiyim...
Neye, kime, neden...
Biraz firmalara, biraz blog camiasına, biraz da kendimize ;)
Bir önceki postta minicikte olsa bahsetmiştim aslında..
İnstagram ve bloglarda dolanan söylentiler ve dedikodulardan..

Kısacası bu buluşma bir tepki buluşması idi..
Denedim biliyorum ekibinin tatlı kızları Sevgi, Burcu ve Bengü sayesinde bende katıldım bu güne..

Firmaların desteği olmadan da bir araya gelinebiliri göstermekti amaç.
Arada kopmayacak arkadaşlıklar var, Herşey hediye değil bunun bilincinde olduğumuzu göstermek istedik birazcık herkese...
Aramızda bende dahil, sponsorlu, destekli, hediyeli buluşmalar ayarlayan arkadaşlarda vardı..
İlk defa katılan yeni yüzler de..
Herkes bu durumdan ne kadar rahatsızlık duyuyor anlayın artık..

İyiki katıldım ve sizleri görebildim kızlar, teşekkürler bu güzel fikir ve nazik davetiniz için :)



Yaklaşık 30 kişi bir araya geldik..





Sevgi konuşma yaparken :))


İşte bizleri bir araya toplayan tatlılar..
Tekrar teşekkürler :)

Haa ayrıca bu bulşmalar geleneksel hale gelecek, herkeslerde davetli olacak :)

Mutlu ve keyifli hafta sonları diliyorum..

İnstagram 
#sibeldaban

Sevgiler...

7 yorum:

  1. yine çok keyifli bir buluşmaydı, en kısa sürede yineleyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canımm ;) Nazlı gitsin dönsün ayarlayalım hemenciik ;)

      Sil
    2. En kısa sürede görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Seni tekrar görmek çook güzeldi :) Kızlar harika bir iş çıkardılar :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yazmışsın sibelcim, sen de iyi ki geldin! :*

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de .... ! Çok güzel bir buluşma olmuş, bundan herkes bir anlam çıkartabilmeli, bu konudaki ısrarları anlıyor değilim...Sponsor olada bilir olmayabilir de, farkeden bir şey olmaz ki, önemli olan o toplantılarda ortak sıkıntılardan ve yapılabilecek güzelliklerden bahsedebilmek bu anlamda örnek teşkil edecek bir toplantı, tebrikler.

      Sil