11 Ekim 2014 Cumartesi

Sonbahar Blogger Buluşması :))


27 Eylül Cumartesi günü mini bir blogger buluşmasındaydım.
Sevgili arkadaşım Nazlı'nın ( bloğu girlafikir ) daveti üzerine  bu güzel güne bende eşlik edebildim.
Toplamda 10 kişilik sakin bir buluşmaydı..
Her gelenin,  herkesin emeği, bir katkısı var bu güzel günde..
Mekan olarak Tunalı, Cafe Lins tercih edildi.
Küçük ve çok sevimli bir mekanmış, ilk defa gittim. 

Bu arada birazcık hobi severler buluşması diyebiliriz.

Her birimiz dikmeyi, kesmeyi, boyamayı, kısacası bir şeyler üretmeyi seviyoruz.

İsterseniz birazcık fotoğraflarla anlatayım keyifli geçen günü :)



Böyle cici renkli bir masamız vardı..



Herkesin el emeği olduğunu söylemiştim..
Güzel arkadaşlıklar ve güzel hatıralar edindim ben bu buluşmadan :)



2 eksik ile biz kahvaltıya başladık ;)
Bu arada benim Minikim Çınarım da vardı yanımızda :)) 


 Minik hediyeler, sürprizler de vardı buluşmamız da.


Pembeyi kim sevmez ki :))
www.bakeandmore.com 
Teşekkürler bu tatlı sunumlar için..



Çoook istediğim ve bir türlü alamadığım fondü seti için www.hediyerengi.com a kocaman teşekkürler :)

Hem de düşündüğümden daha da güzel bi model. 

Ayrıca çok daha farklı modeller için siteyi inceleyebilirsiniz..





İnstagram da paylaştığım bir kolaj ile tanıtayım firmaları ;)

www.euroflora.com.tr 
Buluşma temasına uygun renklerdeki kapı süsü için teşekkürler..

www.dogakagit.com
Bahar gelmesini sabırsızlıkla beklemek için bir neden daha..
Renkli çiçeklerim olacak inşallah balkonumuzda teşekkürler..

www.shinehomefashion.com
Çıtır çıtır desenleri olan, harika minicik kumaşlar için teşekkürler..

www.drsalt.net
Buluşma sayesinde sıvı tuz ile tanışmış olduk, teşekkürler..

www.yesilimon.com
İlaçsız, kimyasal madde kullanılmadan, gerçekten de organik üretilen limon ve avokado için teşekkürler.

www.renklisiparis.com
Kalp modelli rüzgar gülüne bayıldım..
Çok teşekkürler..

facebook/miniseyler
Büyük mutluluk yaşatan minik şeyler için çok teşekkürler..

www.ranaatelier.sopsy.com
Bu eğlenceli çizim için çok teşekkürler.
Ayrıca fincan içindeki hayvan tavşan olunca daha da bir mutlu olduk. 
Tavşan bizim degerlimizdir ;)

Tüm degerli firmalara destekleri için tekrar çok teşekkürler.

Ve tabiki, bu güzel gün için çabalayan emeği geçen, Sena (sardunyabahcem), Gizem (kirmizievincadisi) ve Nazlı'ya (girlafikir) kocaman teşekkürler :)

Not: Postu telefondan yaptığım için link vermeyi beceremediğim doğrudur :)) 
Kusuruma bakmayınız lütfen ;)

Mutlu ve huzurlu günler..
Sevgiler







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder