28 Ocak 2015 Çarşamba

Gonca Göçmen'i Bilenler ;)




Selam Herkese,
Bugün bloğumda bir konuğum var.. 
Fakat kendisi burada konuk olduğunu bilmiyor :)
Bu postu ne zaman görür, ne düşünür bilmem.
Konuğum, canım arkadaşım Gonca 
Mutlaka tanıyanlarınız vardır, ben bilmeyenleriniz için kısaca bahsetmek istedim. 

Gonca ile birbirimizi uzun zamandır takip etmemize rağmen, tanışmamız yaklaşık 1 sene olacak.
Kendisi renkli atölyesinde harika tasarımlar yapıyor.
Baby shower, nişan, doğum günü vs. kısaca parti süsleri Gonca'dan sorulur..





Yepyeni sade ve çok tatlı logosu..





Buda Gonca'nın bana şeker sürprizi :))





Aslında yaptığı işler saymakla bitmez..
Elini değmediği, şunu da yapayım, birde bunu deneyeyim demediği iş yok..
Bu konuda oldukça aynıyız galiba :))

Bu minik defter de tasarımlarından birisi.
Çantamdan ayırmadığım, içine yazmaya kıyamadığım not defterim olur kendisi.



 


 Sibel'in Kurabiye Evi tarif defterim...
Geçenlerde, Gonca'nın ellerine teslim ettim, böyle geri aldım :))
Tam olarak beni yansıtan şeker gibi bi defterim var artık..







Bu ise, Gonca'nın hediyesi havlu..
Geleli kaç hafta oldu kim bilir, fakat ben açmaya gerçekten de kıyamadım, böyle saklıyorum şimdilik :))
Herhangi bir pakete sarıp getirmek yerine, kendinden bir şeyler katmış arkadaşım.
İşte bunu seviyorum...
Kendimden bir şeyler katmak!!!
Bunu bende elimden geldiğince yapıyorum.
Sizlere fikir olabilir belki diye paylaşmak istedim.

Evet işte Gonca Göçmen böyle eğlenceli işler yapan, renkli bir kişilik.
İyi ki tanımışım seni canım..
Her zaman destek olduğun, yardımını esirgemediğin  ve arkadaşlığın için çok teşekkürler :)

İnstagram:
 @goncagocmen
@sibeldaban

Mutlu günler

Sevgiler



Not: Bu Bir Reklam Değildir :))))
Sadece düşüncelerimi, gerçekten istediğim için ve sizinde tanımanız için, yazmak istedim ;)


2 yorum:

  1. Her ikiniz de çok beceriklisiniz zaten :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem Gonca hem de kendi adıma teşekkür ediyorum canım :)) Sevgiler ;)

      Sil