9 Ocak 2015 Cuma

İnstagram Sunumlarım :) #instagramdankareler



Hep söylediğim bir şey var..
O da bu İnstagramın pratikliği..
Gidilen, gezilen, yenilen, yapılan, alınan, vs her yaşadığını sadece bir kaç dakika içerisinde takipçilerinle paylaşabiliyorsun.

Biliyorsunuz bende mutfakta zaman geçirmeyi, bir şeyler yapmayı çok seviyorum.
Severek yaptığım sunumlarımı instagram da sık sık paylaşıyorum.

Peki, geçtiğimiz aylarda Sibel'in Kurabiye Evi'nde neler hazırlanmış bir bakalım ;)





Kahvaltı da sık sık yaptığım, Çınar'ın bal,kaymak ile çok sevdiği minik pancakeler..




İyi ki tanıdım, iyi ki varlar dedirten, komşularım için hazırladığım kahvaltı masam..





Bıldırcın yumurtası sevenler ;)





Hediye gelen tabağımda sunmak için, vişneli, çikolata damlalı cupcakeler yapıp hakkını vermek istedim :)




Kış geldiğinde her yerde kırmızı görmeyi severim.




Oğluşumla yalnız kahvaltı yaptığımız bi gün..
Biraz da renk olsun .





Labneli, muzlu pratik magnolia...




Özbek pilavı..





Sevdiğim dostlarım için hazırladığım minik kurabiye paketleri.
Yeni yıl dileklerimi böyle söylemek istedim...

Huzur, ve SAĞLIK diliyorum herkese...
Oğluşumla ben bu ara birazcık grip olduk da..
En çok ihtiyacımız olan tek şey SAĞLIK ...

@sibeldaban
Sevgiler ...



2 yorum:

  1. Olmaz hanımefendicim, minik pankekler deyip gitmek olmaz, ben onların tadına bakmalıyım :)))

    YanıtlaSil
  2. Hhehhee Aslıcımm burdayım seve seve minikcik pancakeler yaparım, siz gelin yeter ki ;))

    YanıtlaSil