14 Ağustos 2012 Salı

2 Aile 2 Menü..


Ramazanın bitmesine çok az kala, iki iftar yemeği yaptık.Pazar günü annemler bizdeydi.Güzel keyifli sakin bi yemek yedik.Menümüze gelince, oruç sonrası fazla yenilemediği için çok bişey yapmadım.Masamızda sade, birazda renkli bi masa oldu.Malesef yemekler konulduğunda resim çekmeyi unuttuk,bi an önce yemeğe başlayınca ..:)
  Yemek Menüsü:
    İftariyelik
    Reçeller çilek-kayısı (benim yaptıklarım)
    Yoğurt çorbası (yarma ve süzme yoğurt ile)
    Et sote
    Pirinç pilavı
    Karışık salata
    Revavi (annem için:) ) 


Dün gecede arkadaşlarla keyifli bi yemek yedik.Kalabalık masaları herzaman çok sevmişimdir,özellikle iftar yemekleri, çok farklı bi heyecanla hazırlanıp bi heyecanlada yenmesi..:)Yine sadece oturmadan resim almışız.Masamız düne göre, çok farkı olmasada daha klasikti..
Menümüzdeee:
 İftariyelikler
 Reçeller (şekeri dengelemesi için koyuyorum masaya)
 Yoğurt çorbası (dünden fazla yapmıştım)
 Fırında köfte patates
 Pirinç pilavı
 Salata
 Rus salatası
 Tatlımız hazırdı
 Aslında tatlı yapıcaktım ama Çınar'dan fırsat bulamadım..
İşte böyle, güzel iki akşam geçirdik bu hafta.Allah sağlıklı daha nice ramazanlar görmeyi nasip eder inşallah.:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder