24 Ağustos 2012 Cuma

Çınar'a Kravatlı Body Yaptım...

Çınar'a bu badiden beşli paket almıştık, sadece önlerindeki  küçük desenleri farklı.
İki gün önce Funda hanımın bloğunda yapmış olduğu badiyi görünce Çınar'ın badilerinden birine yapmaya karar verdim.
Elime ilk gelen badiyi ve ilk gelen kumaşı bulduktan sonra kravat şeklini kesip elimde diktim.
Çınar'la bu kadarcık küçük bir işi yapmak bile çok zor oldu.
Kumaşı buldum oyun arası verdik, çizim yaptım,kestim bir oyun molası daha verdik, baktım gönlünü yapamıcam bıraktım dikme işini.
Çınar uyuduktan sonra anca dikebildim.Sağolsun yarım saatcik uyududa yapabildim..:))


                                 


Kumaş lacivert-beyaz çizgili olunca dikiş ipimi kırmızı kullandım, little sailor misali.İşte bu kadar kolay, (Çınar'la zor) pratik ve sevimli bir iş çıktı ortaya.

 
Ben elimde diktiğim için çok düzgün olmadı, makina dikişi çok daha güzel durucaktır..
Olsun yinede badilerinden birisi değişik bir model oldu, hiç fenada olmadı aslında:)
Bunu dikerken, aklıma kız bebekler içinde bebe yakalı badiler yapılabilir diye geldi..Çok şirin olucaktır eminim.
 
 
 
Malesef , bundan daha düzgün bir resim çekemedim.Bebeğim, bu konuda bana çekmemiş fotoğraf çektirmekten hiç hoşlanmaz:)Ancak kaçarken yakalayabildim.Eski ama, yeni model badini güle güle giy bebeğim.:) 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder