7 Ağustos 2012 Salı

Pembe.Pembe.Pembe...


   Son günlerde en çok pembe oje ve inci kolyemi kullanıyorum, bazen böyle taktığıma takıyorum.
Mevsim yaz olunca, açık renk giysilerle en uygun olan ojelerden birisi pembe diye düşünüyorum.
Aslında kırmızı ve kemik rengi dışında hiç bir renk oje kullanmazdım, ama artık pembeninde yakıştığını düşünüyorum, hemde neon pembe.
(golden rose 91 numara)
İnsan büyüdükçe zevkleride değişirmiş diye duymuştum, galiba doğru ben bunu bi çok şeyde farkeder oldum..
Neyse kolyem eşimin ablasının almış olduğu bi kolye ucuydu, oluşmamış incilerden yapılmış bir kolye, yanındakide benim ablamın iğne oyası ile yaptığı bi çiçek, diğeride bi arkadaşımın hediye ettiği bilekliğin ucundaki terlikti.
Ben bunların hepsini birleştirdim anlıycağınız.:)
yani pembeyim bu ara....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder