6 Ekim 2012 Cumartesi

Çınar'la On Yedi Ay Bitti.


Bebeğimle bugün 17. ayıda geride bırakmış bulunuyoruz..
Koskocaaaaa 17 ay bitmiş. Maaşallah bize:)

Ama ben, bugün sizlere Çınar'ın onikinci ayını geride bıraktığımız günden biraz bahsedeceğim.
Eweett doğum günü gününden bazı resimler, bazı detaylar göstermek istedim.
Bloğum çookk geç açılmış bir blog olduğundan, ekleyemediğim çok şeyler oldu.Bunu paylaşmazsam olmaz..:))

Aslında daha çok yapmış olduğum işleri gösterebilmek için ekliyorum, belki  böylelikle birilerine fikir vermiş olurum.
Birsürüüü paralar harcamadan kendi emeğimizle çok daha ucuza mal edebilirizi göstermek istiyorum.

İşte Çınar'ın ilk yaşgünü fotoğrafları..Ve yaptığım süslemeler..


 
Minik Çınar artık bir yaşında, küçük bir erkek olmuştur.
Vee mum üflenir.İyiki doğdunnn Çınarrrr..:)
(sizi seviyorum)
 
Pastanın üstündeki Çınar yazısını ben hazırladım.
Kartonun iki tarafına elişi kağıtlarını, onunda üzerine harfleri yapıştırdım.arasına çubukları ekleyip kurdele bağladım.
 
 
Evimizin yakınında bir cafeyle anlaşmıştık, muffinler ve bir salata haricindeki herşeyi onlar hazırladı.Burdan teşekkürler:)(Belki görürler)
 
Masanın  önündeki happy birthday yazısını ben hazırladım.
Yine kartonun üstüne bu defa parlak jelatinlerden kesip yapıştırdım.
Uzun bir tülün üzerine zımbaladım.
Duvardaki büyük afişi almıştık.Aslında kapı için ama burası daha uygun olmuştu.
 
 
Çınar'ın şeker ağacı
Kurumuş bir ağaçtan dal koparıp eşim sprey boyayla boyadı.
Bir saksıya çakıl taşları doldurup, ağacı yerleştirdim.
Minik poşetler içine şeker,çikolata koyup kurdele ile bağlayıp dallara taktım.
(Bu ağacı diş buğdayı zamanındada diş mağcunu-diş fırçası  ile doldurabilrsiniz.)
Minik misafirlere küçük hediyeler.
 
 
İyiki doğdun Çınar bayrağı
 
Elişi kağıdını üçgen kesip üzerlerine harfleri yapıştırdım.
Bir kurdeleye zımbaladım.
 
 
Muffinlerin üzerlerine minik kağıtlar yaptım.
Pastanın üzerindeki Çınar yazısıyla aynı yapılıyor.
 
 
Saçında kurdelesi bile var.:)
 
 
Bu şapkaları almıştık.
Aslında yapmayı düşündüm ama fırsat bulamadım.
 
 
Grapon kağıdından  ponponlar yaptım.
Dikkat kırmızılar özellikle elleri çok boyuyor..:(
 
 
Kendime kırmızı  tütü tarzında etek yaptım.:)
Veee bayıldım.
Çocukların neden çok sevdiğini giyince çok daha iyi anladım,insan kendini prenses gibi hissediyor.:))
 
 
Çınar bir yaşında yazılı magnetler hazırlattım.
Eteğimin kalan tülleriyle:)) sarıp kurdeleyle bağladım.
Bunlarda büyük misafirlerin buzdolaplarında birer hatıra olsun diye.
 
 
Süslemelerde bir tema belirlemek istemedim.Sadece beğendimiz ve Çınarda en çok kullanılan renkleri tercih ettim.Kırmızı,lacivert,beyaz ve mavi.
 
İşte minik erkeğimin doğumgününde bunlar vardı.
 
Bütün süslemelerle kendim uğraştım, inanınki böylesi hem çok zevkli hemde çok daha ucuz oldu.
Satın aldıklarımız şapka ve büyük afişti.
Önümüzdeki doğumgünlerindede yine böyle olucak gibi gözüküyor.:)
Seviyorum uğraşmayı galiba.
 
Nasıl buldunuz peki??
 
Sevgiler..
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. Maşallah daha nice 17 aylar 17 yıllara:))

    YanıtlaSil
  2. Bayıldm eteğine :) Çınarada nice saglıklı yaslara diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim:) Çınarda teşekküreder..:)) sevgiler.

      Sil
  3. Ne kadar da güzel geçirmişsiniz :) Daha nice sağlıklı, mutlu yaşlara

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel geçmişti..Teşekkürediyoruz Çağlacım.. sevgiler.

      Sil
  4. Bu ne güzel bir doğum günü organizasyonu böyle... Çınar'ın birinci yaşında çok organize olamamıştım işten güçten...Ama ikincisinde kesin sizden yardım istiycem...Sağlıklı ve uzun yaşları olsun

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize çok sevindim teşekkürler, inş yardımcı olabilirim. sevgiler..

    YanıtlaSil