3 Ekim 2012 Çarşamba

Hırka Yenileme ve Çınar'ın Ayakkabıları


Dün, artık havaların serinlemesiyle dolaptan kışlıkları çıkarayım dedim.
Düzenlerken elime bu hırkam geçince, 4 senedir giyiyor olmama rağmen bu defa gözüme çok boş gözüktü.
Geçtiğimiz senelerdede danteller fistolar herşeyin üstünde olmaya başladı biliyorsunuz.
Ee niye benim hırkamın üstündede olmasınki dimi ama:)
Minik bir dokunuş yaptım,  hırkam birden dantelleniverdi..İşte hırkam..


 
 
Bulur bulmaz dikmeye başladığım için, fotoğrafı birazcık geç çektim.Neredeyse biterken hatırladım buraya ekleyeceğimi unutmuşum.
 
 
 
 
Danteli, pratik bir şekilde sadece yakasına diktim.
 
 
 
 
Aceleci olduğum için, elimdeki danteli dikiverdim.Ölçmeden başlamışım, ee kısa geldi nolcak şimdii!!! :)
 
 
 
 
Paniğe gerek yok
Bitiş yerine, hemencik bir kurdele dikildi bile:)
 
Böylece artık daha romantik bir hırkam oldu.
Bu halini daha çok sevdim ben..
 
 
Ve bakın dolap düzeltirken, birde bunlara rastladım..
Tabii bunlara nasıl rastladığıma gelirsek, şöylekii.Ben bir tarafı düzeltirken Çınar'ın başka bir tarafı dağıtmasına izin vermem gerekiyor.:) Yani bunları bebeğim buldu.Bende ortaya çıkmışken,  hatta kutularından çıkmışken böyle bir fotosunu çekmek istedim:)
 
Bebeğimin  ayakkabıları
 
 
 
Sağ alttaki kırmızı bağcıklı ve sol alttaki sandaletter dışındakileri epey giydi.Sandaletler plajda giyildi, sadece 1 hafta yani :) sol üstteki ortopedia hariç, diğerleri patik-ayakkabı denilenlerden.İlk adımlarına kadar bolca bunlardan giydirin bence. Çünkü yürüdükten sonra, artık hep ortopedik ayakkabı giyilmesi gerekiyor, doktorlar en az 4-5 yaşa kadar böylesinin sağlıklı olacağını söylüyorlar ki mantıklı..Zaten büyüdüğünde istediği kadar spor ayakkabı giyebilecek nasılsa :)
 
Dün böyleydi işte, biraz düzenlemece, biraz dağıtmaca, birazcıkta yenilemeyle geçti.
Bir güne daha merhaba dedik  bebeğim, bakalım bugün neler yapıcaz seninle..
Seni seviyorum bebeğim
 
Sevgiler herkeze...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


9 yorum:

  1. Yeni bir hırkan olmuş ne güzel :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederim, ufak bi değişiklik oldu işte:) sevgiler..

      Sil
  2. çok şık ve güzel bir bluz olmuş.Küçük detaylar her zaman şık durur bi de kullanılan malzeme dantel olunca bayılırım;)eline fikrine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar çok tatlı yaa bi çınar da bana lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Hirkan ne guzel olmus, eline saglik. Super diy projeleri yapiyorsun, Cinar ile bu kadar ilgilenip hem de boyle uretken olman ne guzel. Ben diyorum sana yakinda bir organizasyon isine gireceksin sen diye:)

    YanıtlaSil
  5. Yasemin: beğenmene sevindim, dantel son yıllarda (evde kullanmasamda) herşeyde hoşuma gitmeye başladı,bir projem daha bakalım nasıl olucak:)sevgiler.

    Tubitos: Bu Çınardan her eve lazım:). Ama dikkat 5 günde 4 kilo kaybına yol açıyor.:) sevgiler..

    Lulu: Lulucum çok güzel sözler teşekkürler..İnan çok zor oluyor çınarla bişeyler yapmak, işte bukadarcık işlerde beni mutlu ediyor.Organizasyon işi hıımmm inşallahhh...:))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglık canım. Çok şık olmuş hırka. :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil