1 Kasım 2012 Perşembe

DIY. Kazak Yenileme


Herkeze merhabalar
Dün miniğim uyuduğunda, sessiz sessiz otururken elimde birşeylerle oyalanmak istedim.(Çınar uyuduğunda çıt çıkmamalı:) ) Bende, zaten aklımda olan minik diy projemi yapayım bari dedim.Yıllanmış olan, kırmızı kazağımın dirseklerine keçe diktim.İhtiyacımız olan, sadece bir kazak, bir parça keçe, iğne ve ip. Ben keçelerimi kalp şeklinde kestim, e birazcık farklı olsun istedim:)
 
 
öncesi
 
 
sonrası
 
 
Taataamm
 
 
İşte size ufacık bir değişim fikri, yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin:)
 
Kazak- Collezione
Pantolon- Bershka
 
Sevgiler :) 
 

4 yorum:

  1. Çok sirin olmuslar canım. Çınar bol bol uyusun da boyle diy'ler görebilelim :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Saol canım, inş hem uyusunda büyüsün, hemde birazcık işler yapayım:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Kalp fikri çok hoş olmuş canım heryerede yakışıyor :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, kalpli herşeyi bende severim:)

      Sil