12 Kasım 2012 Pazartesi

DIY..Parça Dantellerden Runner


Eskiden olsa dantel mii!!! üfff anne ya ne gerek var, amann bir sürü hazır var, cık ben örtmem, aman anne, gibi vs laflar söylerdim. Ama artık birçok dantelleri beğenmeye, sevmeye ve hattaaa kullanmaya başladım :)) İnsan büyüdükçe zevkleri, düşünceleri, fikirleride  değişirmiş ya ondan olsa gerek..
Birgün dantellerle değişik birşey yapmayı düşünüp, annem ve ablamdanda bikaçtane topladım.Farklı renk ve desenlerdeki dantellerlede ortaya işte bu runner çıktı.:)


 
 
Farklı dantelleri topladım
 
 
 
 
Dikmeden önce masanın üzerinde nasıl birleştirsem diye ayarladım.
 
 
 
 
Önce büyük parçaları birleştirip, sonra üzerlerine küçük parçaları diktim.
 

 
 
Ve sonra karmaşık runnerım tamamlandı.
 
 
 
 
Ee napalım benimde dantel sevmem bu kadar oluyor işte :))Mesela annem bu ne şimdi böyle, bari yanyana yapıp aralarını tığlabirleştirerek yapsaydın, üstüste olurmu hiçç dedi :))
 
Şimdiiiii anneme katılanları ve bana katılanları göreyim lütfenn :)
 
sevgiler herkeze

 

2 yorum:

  1. Normalde danteli hic sevmem bende. Ancak bu gercekten cok hos olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Eskiden ben de dantel falan kaldır su köylü islerini derdim anneme :)) simdi gel gor bı de beni
    Sevgiler

    YanıtlaSil