31 Aralık 2012 Pazartesi

Yapmak İstediklerim ve Yapamadıklarım



Daha öncede bahsetmiştim, kışı sevmediğimi fakat aralık ayını çok sevdiğimi.Nedeni ise yeni bir yıla başlamamıza az kalması, yeni başlangıçlara dahada yaklaşmış olmamız.Ve heryerin ışıl ışıl, parıl parıl olması,  canlılığı seviyorum. Bu ay böyle olduğunda yapmayı istediğim o kadar çok şey olurki, aslında hepside çok basit ve mütevazı isteklerdir.Neler mi?

Tunalı caddesinde keyifli bir yürüyüş yapmak,
Özsütte oturup sıcak bir çay ve güzel bir pasta yemek,
Tepe home ve Mudo mağazalarını gezmek,
Herhangi bir alışveriş merkezi gezmek,
Nişantaşını gezmek, çünkü planımız yılbaşında istanbulda olmaktı, yeni iyileştiğimiz için iptal ettik.

İstediklerim işte bunlardı, ama malesef biz senenin nerdeyse son ayını hasta geçirdiğimiz için sadece doktor odalarını gezebildik :(

Oralarda da bana, hiç yeni yılı hatırlatacak ışıltılar yoktu.
Şaka bir yana, şükürler olsunki artık çok daha iyiyiz.Bundan sonrasına bakacağız artık napalım :)

2012 yılının son yazısına, daha önce miniğimle süslediğimiz ağacımızı eklemek istedim. Bakın işte burda ışıltılar var :)



Burdan herkezin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum.
 
Yeni yıldan öyle farklı bir şeyler dilemeyeceğim.
Sağlık huzur ve mutluluk olsun yeter
İyi seneler arkadaşlar :)
 
Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder