21 Şubat 2014 Cuma

Cakes Pasta Malzemeleri



Geçtiğimiz hafta sonu, çok cici bir işyeri açılışındaydım.
Ankara da pasta malzemeleri satılan dükkan sayısı çok azdır..
Hem de böyle ulaşımı kolay, merkezi bir yerde hiç yok diyebilirim..
Benim gibi mutfak sevenler ve pasta, kurabiye, vs işlerle ilgilenenler için sevimli eğlenceli bir dükkan..

İşletmesini, güler yüzlü anne-kız birlikte yapıyorlar.
Minik bir dükkan olmasına rağmen çok fazla ürün var..

Fazla foto çekmemişim maalesef.
Kendiniz gidip görün artık :))






Adres:
Karum İş Merkezi
2.kat  No: 255 Dblok
Arka tarafta kalıyor.




Birazcık farklı bir ben :)
O gün saçlarımı tost yapmıştım, alışık olmadığım göz makyajı birde :)

Fotoğraf çektirmeyi bilmediğim nasılda belli dimi ama :))

Bu arada çekilişim devam ediyor..

Mutlu ve huzurlu hafta sonları diliyorum..
Sevgiler :)


6 yorum:

  1. çok iyiymiş hiç haberim yoktu, hem de bana çok yakın, hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) A ne güzel o taraflarda oturmakk. Keyifli alışverişler ..sevgiler..

      Sil
  2. gözüm hemen mickey kafalı pasta kalıbına takıldı
    tam Ege'lik :)
    bence gayet hoş görünüyorsun tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm Çınar gibi Mickey seviyor demek :)
      Teşekkür ediyorum canım :) sevgiler..

      Sil
  3. İstanbul da da tahtakale de bu cennet!
    diğer yerlerde mhem pahalı hem her aradığın bulunmuyor. Ama tahtakale rüya gibi. Her şey var.
    Hayırlı uğurlu bol bereketli satışlar olsun açanlara...
    İyi pazarı var bu işin bildiğim.

    YanıtlaSil
  4. Ahh İstanbul ahh :) geldigimde oraları geçmek fırsat olamadı maalesef.. Gezdiğim zamanlarda da bu işlerin içinde değildim :))
    İşyeri sahibibadına tesekkur ediyorum..Sevgiler...

    YanıtlaSil