26 Şubat 2014 Çarşamba

İnstagram' da Ben


Başlıklı postlardan benimde olmalı diye düşündüm;)
IG dünyasına gireli çok olmadı aslında.
2013 Kasım gibi katıldım..
Şimdi son zamanlarda hangi fotoğrafları ekkemişim, bir görelim ;)





Sevgililer günü siparişlerin de, son hazırlık zamanı.



Miniğimle birlikte mandalinalı kek yaparken ;)



Sevgililer günü sonrası sabah kahvaltımız.



İlk turuncu oje denemem.



Çekilişim biliyorsunuz..
Halen devam ediyor.



Vişne soslu tavuk göğsü.
Facebook sayfamda tarifi var.
SibelinKurabiyeEvi




Hafta sonu kahvaltımız.




Son olarak, ben odayı temizlerken, Çınar Beyin televizyon keyfi..
Yumurcak tvde Vromizz adında bir çizgi film var, onu izliyor kuzu :)


Bu arada  telefondan ilk postumu da yaptım ;)

10 yorum:

  1. Kahvaltılar ne güzel görünüyor renk renk bayıldım .Vişne soslu tavuk gögsünüde tarif defterime ekledim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Renkleri seviyorum, tesekkur ediyorum :)
    Tarifi fazla beklemeden yapın derim, sonra sık sık yapmak istiyceksiniz ;) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim süslü kurabiyeleri, bu kurabiyelere kırmızı çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum, evet kırmızı en yakışan renk denebilir..tabi birde pembe ;) sevgiler..

      Sil
  4. sofralarına, zevkli sunumuna bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, seviyorum uğraşmayı, detayları :)

      Sil
  5. ay küçük adama bayıldım maşallah
    Allah nazarlardan saklasın sofralarda harika bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifci bi bebemiz var bizim :))
      Tesekkur ediyorum, aminn sevgiler :)

      Sil
  6. Ins. De sıkı takipcindim, simdi bloguda takibe aldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tesekkur ediyorum, çok sevindim:) bende seni izliyorum canım :) sevgiler..

      Sil