26 Mart 2013 Salı

DIY- Parti Süsleri- İşler Güçler...


Bloğa uğramayalı epey olmuş.. Yazı yazmayalı..
Aslında internetle ilgilenmeyeli bayağı olmuş..Bu yüzden sizleride epeydir ziyaret edemedim..
Ben cep telefonundan her dakika, her saniye nette vakit geçiren birisi değilim..Zaten elimdeki sadece telefon...Alo, nasılsın, iyiyim, öptüm,  amaçlı kullanılanlardan :))

Evde olduğum vakitlerde de genellikle Çınar'la ilgilenir, birlikte oyunlar oynarız.Bebeğim uyuduğunda bilgisayarı açar, işimi halleder kapatırım, internetle sadece bu kadar haşır neşir oluyorum yani..Bazen bu kadarcık zamanı bile nette geçirmiş olduğum için kendime çok kızarım..Bana vakit kaybı gibi geliyor, en azından benim için öyle..Bu benim düşüncem, benim tercihim..

Bu yüzden boolllcaa bebeğimle vakit geçiriyorum, çünkü bu zamanlarımıza bir daha gelmeyeceğiz..Hiç bir şeyin tekrarı yokk..

Bu aralar da kuzu uyuduğunda farklı işlerim oldu, maalesef buraları da işler için aksattım..Birazcık daha sürecek gibi görünüyor..


 


  
Miniğimle parti süsleri hazırlıyoruz... bebeğim çiziyor, ben  kesiyorum :))

Kaliiimm lee - dayire - içgen - bi, kili, çü, dört, beşş, ağğtii, doküüz, on yazıyor kuzum benim :) yediyle sekiz yok :D





İlk defa öğrenip yaptığım, çok ilginç bir iş.Kasnakta yapılan, boncuk işi..Parıltıyı ışıltıyı sevenler bence arkadaşımı bir ziyaret etsinler....Yaparken çok keyifli oluyor, vaktin nasıl geçtiğini anlamadan bitiriveriyorsun.  Sonra bir bakmışsın ki Çınar uyanmış bütün işler kalmış... :)) aaaa noldu şimdii

Ben yapmıyorum ama arkadaşım için facebook.ayseninboncukörtüleri  sayfasını ziyaret edebilirsiniz.. 

  




Bu haftamızı işte böyle geçirdik.
Birazcık ev, iş güç, birazcık sokaklarda..

Sevgiler :)





2 yorum: