4 Mart 2013 Pazartesi

Geçtiğimiz Hafta, Neler Yaptık ?


Biz, biten haftayı yoğun ve eğlenceli geçirdik. Hava güzel olduğu için kendimizi dışarıya attık.Biraz sokak gezmesi, biraz da ev gezmesi yaptık.Salı günü bir arkadaşıma gittik. Çınar için farklı ortam ve bir sürü farklı hikaye kitapları dolu bir ev... Arkadaşımın kızı da okula gitmeyince birlikte bayağı eğlendiler. Bende o gün, hiç oturmadığım kadar çok oturdum, hiç benimle ilgilenmedi bile. Halimizden ikimizde memnunduk. Akşam da arkadaşım sağ olsun bizi bırakmadı, eşler geldi yemekler yenildi, bir çay faslı daha yapıldı, sonra eve geldik :)

Cuma günü de bir başka arkadaşıma davetliydik. Çınar ve ben bugünden de çok memnun kaldık. Çınar'ın  sürekli yanına bir çocuk istediğini fark ediyorum, biliyorum  ama bu iki gün de daha iyi anladım. Burada da hep arkadaşıyla ve değişik oyuncaklarla oynadı durdu.. Normal olarak,  kış boyunca evde olmaktan da sıkıldı artık. Maalesef böyle programlar her zaman mümkün olamıyor. Genellikle gideceğim yerlere uzak olduğum için çok yoruluyorum, üşeniyorum... Bu yüzden sadece hafta sonları eşimle birlikte planlar yapıyoruz.

Çınar cumartesi ve pazar gününü de kuzeniyle birlikte geçirdi. Gerçi onunla pek iyi anlaşamıyorlar ama olsun, birlikte olmaları da yeter :)





İkra teyzesi ve Çınar :)






Kuzey bey ve Çınar :)



Elif kuzen ve Çınar :)
Genelde erkekler kızların saçlarını çeker yaa, işte bizde tam tersi. Bebeğim bu kelebekten çok çekiyor.



Çocuklu hayat böyle oluyor işte :)
İki kelime ile anlatmak gerekirse.
Yorucu ama bir o kadar da  eğlenceli :)

Mutlu, keyifli haftalar dilerim.
Sevgiler




2 yorum:

  1. Gozlukle ne sirin olmus.masallah.cocuklar belli bir sure sonra buyuklerden ziyade kendi ile yasit cocuklar ariyor.postu okurken kendi kendime sormadan edemedim cinar a kardes mi gelecek yoksa? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada bütün gün gözlükle dolaştı durdu. Gerçekten de öyle hep bir arkadaş arıyoruz artık..
      Lulucum soruna çok güldüm yaaa, dur bakalım bir Çınarı bir büyütelim, şimdi mümkünnnn değil, wallahi bir bebek daha olsa herhalde bn 40 kiloya düşerim :D Ama sizden bir arkadaş gelse fena olmaz :D :)

      Sil