28 Mart 2013 Perşembe

Pazar Kahvaltısı Gibi ...


Bugün uyandığımda sanki halen geceymiş gibiydi. Hava kapalı ve çok can sıkıcıydı..
Bende güne keyifle başlayalım diye, kahvaltı masamıza birazcık özen gösterdim.
Sabahın 6 sında -7 sinde uyanınca böyle güzellikler olabiliyor :)
Normalde de her sabah ailecek kahvaltı yaparız..Sadece hafta içi alele acele hazırlar, çabucak yer içeriz..
Bugün birazcık daha farklı oldu işte..
Şirin kuşlarımız bize eşlik ettiler bugün ve pembeleri de unutmamak lazım..
İşte böylece içimiz açıldı.

 




Göbüşü güzelce doyan kuzu, artık sandalyeden inmek, etrafı dağıtmaya başlamak istiyor :D



Burada da masadakilerin bitmiş hali var.
Şimdi bir reklam var ya siliyoruuuzzzz, süpürüyoruuzzz :) işte öyle yapmışız :)


Bebeğime sevdiği için patatesli omlet yapmıştım.
Her sabah içtiği portakal suyuda olmazsa olmazı ..
kurabiyeler bim ve migrostan, pastamızı da liva yapmış sağ olsun :D
Diğerleri bildiğiniz kahvaltılıklar işte...

Masalarımız da güzel sohbetlerimiz ve yüzlerimizdeki gülümseme hiç bitmesin inşallah :)

Sevgiler







8 yorum:

  1. kahvaltılara bende hayır diyemme...
    ellerine sağlık canım...

    o arkadaki pembiş köşeme bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet en önemli öğün kahvaltı yapmadan aslaa :D

      O pembiş köşenin artık hali kalmadı, ama evet yinede çok şekerdir kendileri :)

      Sil
  2. Bir gün masanın ayağı kırılır da birden bire düşerse ya da tabakların anlamsız bir şekilde çatır çatır kırılırsa bil ki o benim ve kıskançlığımmm :))))) afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ayy çok güldüm yaa, Denizcim hiç kıskanma canım masamızda kırılmasın, gel birlikte yeyip içelim :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık kuzucuğun tatlı annesi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkürlerr canım, kuzucuğun Işiiiiil'i :)

      Sil
  4. tamam kahvaltı sofrası çok güzel ama ben arkadaki pembe koltuğa bittim ya ne kadar tatlı öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürederiz, daha tatlıları sizin olsun inş :D

      Sil