14 Mart 2013 Perşembe

Yeni Başlangıçlar Güzeldir...



Dün gece, bir çok duyguyu  yaşadığım(ız) bir geceydi.

Çok sevdiğimiz, arkadaşlarımız tarafından yeni mekanlarının açılışına davet edildik. En az onlar kadar heyecanlı ve mutluyduk.Çok keyifli, şık ve harika  bir cafe-bistro olmuş. Arkadaşımızın mekanı olduğu için söylemiyorum, inanınki çok ince düşünülerek dekore edilmiş... Çok uğraştıklarını her şeyi sıfırdan yaptıklarını biliyordum, fakat dün gece görünce çok daha iyi anladım.  lulucum , mekanınız tekrar hayırlı uğurlu olsun inş..

Açılış sebebiyle bizim minikten ilk ayrılışımız gerçekleşti. 22 aylık olan Çınardan ilk defa  3 saat kadar ayrı kalmak inanılmaz bir duyguydu..bu inanılmaz kelimesi güzel manasında değil, farklı bir şeydi işte, bilmiyorum... Özellikle de, arabada giderken arka koltukta miniğin olmayışı birazcık hüzünlendirdi bizi, birazcıkta merak etme duygusu vardı...Ama yinede, sevgilimle bunca zaman sonra baş başa dışarıya çıkmak gibisi yoktu... :)  Galiba bunu sık sık yapmaya karar verdim.. Kuzunun kreşine duyurulur :))

Başka bir duyguda, yeni arkadaşlıklar edinerek sevinmem ve mutlu olmamdı.. Açılışta uzun bir masa etrafında toplanan bir sürü blogger vardı.  Hepsiyle olmasa da beş güzel, şeker kızlarla tanıştım.
Güzel bir mekan, lezzetli yiyecek - içecekler, ve keyifli sohbet edilen, güzel geceden kareler.


Boteco adres
 Tunalı Hilmi cad.
Bülten sok. No: 9
Ankara






Bloggerların dolu olduğu  masa nasılda belli oluyor değil mi ? Herkesin elinde telefon, foto makinesi hatta tabletler :)









ikramların fotolarını öyle çok çekmemişim, yada geç kalmışım :) 



Miniğimiz uyumadan kreşten aldık.. Kreşte anneanne, dede evi :) Maşallah bebeğim sana çok eğlenmiş hiç ağlamamışsın ..


 





Bugün gerçekten bloğa geçmeliydi ;)
Yeni başlangıçlar, ilkler her zaman iyidir..

 Sevgiler ;)


12 yorum:

  1. arkadaşınıızn mekanı hayırlı uğurlu olsun...
    bol kazançlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler onlar adına , inş sevgiler şirincim :)

      Sil
  2. Gerçekten 22 aydır ilk defa mı ayrı kalıyorsunuz ne büyük şans :) ben 3 gün iş seyehatine gittim, yazın o yazlıkta ben evde 3 ay sadece haftasonu görerek 5 gün görmeden geçirdim ühüüü ben hep kaçırıyorum bebeğimin güzelliklerini yaa çok üzüldüm şimdiii :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Üff öyleside zor tabi, allah kolaylık versin. ama şartlar bunu yaşamanızı gerektiyorsa napacaksınız, zaten herşey minikler için.. sağlılı olsunlar yeter :)

      Sil
  3. Canım geldiğiniz için çok teşekkür ederim, bizim için çok anlamlı bir gündü sizlerle çok daha güzel geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım gelmezmiyiz hiçç, biliyorsunuz sizler kadar heyecanla bekledik açılışını, teşekkürederiz :)

      Sil
  4. tanıştığımıza çok memnun oldum! :) çınar da çok çok tatlı bişeymiş, keşke o da gelseymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bende çok sevindim :) Ahh tatlı Çınar ahh, inş bir dahaki buluşmada tanıştırırım sizi :)

      Sil
  5. Ay minnoş!! Çınar çok tatlısın!! ♥
    İyi ki gelmişiz, iyi ki yan yana oturmuşuz ve iyi ki tanışmışız canım.. Umarım ileride de sık sık görüşebiliriz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım..
      Ewewt keyifli bir masaydı..İnş bende çok sevinirim, buluşmalarda yanınızda olmaya çalışacağım..

      Sil
  6. ay mınnosa bakk..tum baslangıclarınız mutluluk getrsın sıze..sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Bize de bırakabilirsiniz o miniği ara sıra o zaman ya da bizde sizle gelebiliriz :p

    YanıtlaSil