23 Mayıs 2013 Perşembe

Çikolatalı Meyveler :)


Miniğim maalesef meyve yemiyor, hiç bir meyveyi, her türlü deniyorum, alışsın diye..... Geçtiğimiz gün, çikolatalı yer belki diye düşündüm. Biraz da farklı olsun, sevsin diye çubuklara taktım ve bu işler için kullandığım saksıya yerleştirdim.. Ama yanlış düşünmüşüm.. 
Miniğim bu halini bile yemedi, bir ısırık ucundan aldı ve çıkardı...
 Bu duruma çok üzülüyorum..

 Yaa hadi ekşi meyveleri anlarım yememesini, ama tatlı meyveyi bile yemiyor... Önceden yoğurt içinde yerdi, artık oda yok.. Püre halinde yediriyordum, en azından öyle yedi diye seviniyordum, artık ona da kanmıyor.
Neee bu yaşta püremii demeyin... Her türlü deniyorum, minik doğruyorum çatalla cık, soymadan eline veriyorum kii elini bile değmiyor..Ayrıcaaaa biz yerken de midesi bulanıyor Çınar Beyin...

E hal böyle olunca, eşim ve ben yedik bu güzel meyveleri ...





 


Benmari  usulü eritilmiş çikolataya batırıp, çubuklara takıyorum. Yağlı kağıt serili tabakta dolapta bekletiyorum.Servis sırasında saksıya yerleştiriyorum.Sadece muzları sunum sırasında çubuklara takınız, yumuşak olduğu için kayıyorlar.Çilekte sorun olmuyor.Hepsi bu. Afiyet olsun :)

Meyveyi ve çikolatayı seven çocuklarınıza, ikisini bir arada böyle sunabilir ve onları mutlu edebilirsiniz..
Yada misafirlerinize böyle şık bir sunum yapabilirsiniz..

Bu arada Çekilişim devam ediyor, beklerim :)
 
Sevgiler...






6 yorum:

  1. Harika bir görünüm. Eline sağlık canım. Süper;)

    YanıtlaSil
  2. AYYY NİYE SEVMİYO BU ÇOCUK AMA....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçç sormayın... Maalesef çok üzülüyorum.Geçici bir şeydir umarım..:( zaten yemek konusunda da sıkıntılı bu aralar..

      Sil
  3. Etka da aynı anlattığınız gibi, 2 yaşında ve bugüne kadar eline alıp bir meyve yediğini bilmem, bazen o da çok nadir muz yer , her türlüsünü denedim bende artık püre olarak yediriyorum, ama akibetimizden korktum açıkcası büyüdükçe Çınar abisi gibi kanmazsa:( ama ben bayıldım çileklerin bu haline harika görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne tatlı meyveler var bir bilseler...
      Korkmayın inşallah olmaz, ben kendimi avutuyorum geçici bir süre böyledir diye..:)
      Haaa birde dün ilk defa çilekli yoğurt yedi Çınar mutlu ve umutluyum :) 6 adet çilek :) hiç fena değil..
      Teşekkürler :) sevgiler size..

      Sil