31 Mayıs 2013 Cuma

Minik Nişan Kurabiyeleri - Gelsin Siparişler :)



 Pasta, kurabiye, kek gibi yiyecekleri yaparken zaten inanılmaz bir keyif duyarım.. Hele bir de birisi benden kızının nişanı için minik sürpriz kurabiyeler yapmamı isterse, düşünün artık bendeki mutluluğu :) Bugün, güzel işler başardığımı düşünüyorum. Keyifliyim ...
Ablam vasıtasıyla tanıştım  Fatma Hanımla.. Kızına sürpriz yapmak istediğini, yarın akşam olacak nişanları için minik kurabiyeler yapmamı istediğini söyledi.  Tabiki hemen kafamda bir şeyler canlandırmaya başladım, fikirlerimi söyledim..Fatma Hanım ise  sağ olsun "sadece kırmızı renkte olsun, modeline sen karar ver" dedi....
Tatlı işime, yavaştan yavaştan başlamak, beni nasıl mutlu etti anlatamam aslında :)

Kırmızı ve bol kalpli iki farklı modelde kurabiyeler yaptım.
 Ayrıca gelin ve damat için özel kurabiyeler hazırladım :) buda benden bir sürpriz olsun diye :)
Artık fotoğraflar konuşsun :)
 
 
 
 



 




 












 
 
 
Ortaya böyle güzellikler çıktıkça çok mutlu oldum.
Fatma Hanım'ın ve Esra'nın da beğendiklerini duyduğum da daha da keyiflendim.
Esra'ya ve Burak'a bir ömür boyu mutluluklar dilerim, sevgilerimi yolluyorum :)
Beğenmenize çok sevindim, tekrar teşekkür ediyorum...

Şu anda tatlı ve mutlu bir yorgunluğum, var.Yinede, bir an evvel paylaşmalıyım diye düşündüm :)
Acemi Sibel'in kurabiyeleri sizce nasıl olmuşlar, beğendiniz mi ?

Tatlı ve şekerli  hafta sonları herkese :)

Sevgiler  :))))



8 yorum:

  1. Tek kelimeyle harika görünüyorlar:) Ellerinize, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ayy bayıldım banada kısmet olursa bende ısterım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) seve seve yaparım tabiki.. sevgiler:)

      Sil
  4. canım çok güzel olmuş, sana yıllardır diyorum senin böyle bir iş yapman lazım diye. çok güzel bir başlangıç olmuş, senin adına çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım saool, çok söyledin söyleyenlerde çok oldu, ama işte biliyorsun fırsat olmadı bir türlü..
      Neyse artık başladım bir şekilde, beğenmene sevindim :)teşekkürler canım sevgiler..

      Sil