15 Mayıs 2013 Çarşamba

Teşekkürler Shemellon...Mutluyum :)


Mutluyum :)
Çünkü çoktandır düşündüğüm bloğumun yenilenmesi bugün gerçekleşti. Bana kalsa, daha epey düşünebilirdim..Ta kii, izlediğim bir blogda, header meleği shemellon'u duyana kadar :) 
Bloğumun yüzüne şirinlik gelmesini istiyorum dedim shemellon'a.. 
O'da, sağ olsun benim için bu güzel üç headerı hazırlamış..
Üçü de birbirinden şirin ve sevimli. Ben bu ağaçlı olanı  kullanmayı tercih ettim.. 
Siz olsanız hangisini kullanırdınız? 









Sizce de çok cici değiller mi ?

Bence shemellon'u kesinlikle tanımalısınız..
Kocaman ve çok iyi bir yüreği var kendisinin. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum :)
Ellerinize ve güzel yüreğinize sağlık..

Sevgiler :)



8 yorum:

  1. İkinci de güzelmiş ama üçüncü çınar ağacı konseptine daha uygun olmuş sanki. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten 2. ve 3 arasında kaldım. seninde söylediğin gibi bu daha uygun diye düşündüm..
      teşekkürler Fundacım :) sevgiler..

      Sil
  2. Gerçekten renk geldi:)
    Yazı için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenen güzellik ferahlık oldu gerçekten de..
      ellerine sağlık, yaptığınız karşısında yazım az bile..
      sevgiler :)

      Sil
  3. bence de çok güzel olmuş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bende çok beğendim :)

      Sil
  4. Ne güzel olmuş ellerine sağlık harika görünüyor, hatta ilkin yanlışlıkla başka bir bloğa mı geldim dedim:)) Ben de onu bugün tanıdım çok hoş birşey yapmış, ellerine sağlık arkadaşımızın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız Handan Hanım, doğru yerdesiniz :)
      Daha çok tanıyan olacak diye düşünüyorum :)
      sevgiler..

      Sil