9 Mayıs 2013 Perşembe

DIY...Mickey Cupcake Standı - Fistolu Pasta Tabağı


Minnie Mouse lu cupcake standını her yerde görebilirsiniz.. Yani farklı bir şey yok, daha doğrusu bize uyun bir şey yok.....Hepinizin de tahmin ettiği, şu zemin rengi kırmızı, beyaz minik puantiyeli, 3 katlı cupcake standı.. Ama bizim temamız mickey !!! Tek renk kırmızı veya siyah renkli stand da bulamadım.. Gerçi çokta aramadım..Ee o zaman bana iş düştü..Bende yerine getirdim :) Çok ta güzel oldu.
Satılanlardan farkı bu stand 2 katlı ve katlanamıyor  :))  
Pasta tabağı içinde minik bir fikir oluştu kafamda.. Etrafından fisto geçirmek.
Bunu yaparken yanımda arkadaşım vardı, oda "üzerine kurdela geçir" deyince onuda ekledik..Arkadaşım" ee sen bunu nasıl yıkayacaksın?, e bu fisto çıkarken tabakta iz bırakırsa" vs bi sürü soru sordu :))  Bana göre olmalı yani sonu pek önemli değil günü kurtarsın ve güzel görünsün yeter.
Biraz telaşlı ve heyecanlı olmamdan kaynaklanıyor galiba. :) ,
Mesela sıkıldım çıkarırım iz mi kaldı, başka fisto geçiririm veya taş veya pul, herhangi bir şey bulunur, yeter ki şimdi güzel olsun :) bendeki mantık bu, iyi veya kötü..

Sıcak silikon, 2 metre fisto ( büzdürerek yaptım) ve kurdela işte bu :)






 






Standın ilk katında 1 ayak, alt katında 3 ayak kullandım.
Cupcake standını eğer almak isteyen olursa gönderebilirim. Temiz ve tekrar kullanılabilir. Mickey temalı partilerde çok şeker oluyor .. 
Ankara içi olursa elden verebilirim. Ankara dışı olursa karşı ödemeli gönderebilirim.
Mail atabilir veya yorum yazabilirsiniz!!




Aklımı seveyim :) 
Çok şeker görünmüyorlar mı?

Bu arada bebeğim hasta...İlk yaş gününden sonra da hasta olmuştu,Hatta ilk hastalığını o zaman yaşamıştık..
2. yaşında 4. hastalığı miniğimin. Gözleri kırmızı, yaşarıyor sürekli  burnu akıyor ve hapşu hapşuu.. Akşam doktora gittik. Boğazında kızarıklık oluşmuş.Bir rahatlatıcı burun spreyi ve rahatlatıcı bir şurup kullanmaya başladık. Gece ateşi vardı. Calpol verdik, bir süre sonra düştü. Ama yinede huzursuz ve rahatsız uyudu.. uyumaya çalıştı bebeğim..
Şimdi de yine bir uyu, bir uyan şeklinde 40 dk geçirdi..
 Umarın en kısa zamanda iyileşirsin bebeğim..Güzel gülen, gözelerin hiç solmasın miniğim.. seni seviyoruz..

Miniklerimize ALLAH sağlık ve huzur versin inşallah.
Sevgiler...





13 yorum:

  1. Harika olmuşlar !!! Hatta hapharika ;-)

    YanıtlaSil
  2. Hakikatten bu fikir de süper bence, ellerinize, emeklerinize sağlık, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan Hanım :)beğenmenize sevindim..

      Sil
  3. Çok güzel bir fikir mickey hastası kızıma yapılmalı muhakkak :) eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çocukler çok seviyorlar minnie ve mickeyi :) teşekkürler canım sevgiler...

      Sil
  4. cok guzel bır fıkır pasta standını dantelle suslemek super fıkır sılıkon tabanca alayım kesın yapacağım tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Silikon tabancası her eve lazım, kesinlikle alın :) sevgiler...

      Sil
  5. cnm harika olmuş ellerine sağlık, nasıl güzel düşünmüşsün hiç aklıma gelmiyor böyle fikirler, ev dekorasyonuyla ilgili DIY'ları da çok seviyorum ben! dantelle inanılmaz gözüküyor pasta standı, mickey'li de çok cici şirin şirin kurabiyeleri oradan yemek ne zevkli olur:))))
    Bu arada çoook geçmiş olsun bebişine acil şifalar, biranönce iyileşir umarım...
    sevgiler çok öpüyorum ikinizi de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meliscim, ama senin de aklına farlı şeyler geliyor bir kere..Bende senden üzel şeyler görüyorum, kendi hakkını yeme şimdi :) Dantelleri böyle toplamıştım bir gün, bende seviyorum..Çınar Bey,maşallah deyim, Allah şükür erken toparladı bu defa.Şımarma zamanı şimdi :)
      Bizdende sevgiler çok öpüyoruz :)

      Sil
  6. aaa müthiş bir fikir... üstünü mickey mause temalı cupcakelerle doldurdun mu tamamdır!!:D

    YanıtlaSil
  7. ben bunu kaçırmışım cidden çok güzel fikir ellerine sağlık. Yakışıklı çınar'a da geçmiş olsun kocaman

    YanıtlaSil
  8. Fiyati nekadar acaba harika olmuş

    YanıtlaSil