6 Mayıs 2013 Pazartesi

Mickey Mouse - Çınar'ın Partisi - 2 yaş


2 Yaş.. Koskoca 2 yıl bitti. Bugün bitti. 
06.05.2011 yılında, cuma günü dünyaya geldin bebeğim. Hastanede 18 saat bekledik, sağlıkla seni kucağımıza alabilmek için miniğim... Saat 18:40 da bize merhaba dedin. Her şey yolundaydı. 
Artık sen bizimleydin... Minik eller, tombik ayaklar, çubuk kraker parmaklar, minik burun, sarı saçlar, küçük adam gibi ciddi bakan gözler..Küçücüktün pamuğum. 
Seninle birlikte gerçek bir aile olduk bebeğim. Güzel, çekirdek aile...
İyiki varsın, iyiki bizimlesin miniğim..Seni çok seviyoruz. 
Mutlu yıllar bebeğim :)

Evet, aslında doğum günü bugün olan Çınar'ın partisini dün akşam üzeri yaptık.İlk yaş gününü dışarıda yapmıştık.Bu sefer cafeyi evimize taşıdık :) Minik evimize bütün ailemizi sığdırabilmek ve rahat edebilmek için   koltuk yerine sandalye ve masalar sıraladık.  Böylece daha rahat edildi diye düşünüyorum. Sehpalar da olsaydı çocuklarda, büyüklerde çok rahat edemeyecekti sanki.. 

Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık, biz durumdan çok memnun kaldık.
Birde siz bakın, bakalım siz ne düşüneceksiniz :) Belki de yaptıklarımız birilerine fikir olur.




Burada yazmıştım. tüm süslemeleri kendim hazırladım.



Menümüz oldukça çeşitli, lezzetli ve eğlenceliydi...Çubuklara da isimlerini yazdık..İçleri gözükmeyen kapalı, börek gibi yiyeceklerde çok işe yaradığını düşünüyorum.. 


 

Minik köfteler, patlıcan-biber salatası, galeta unlu sosisli börek, tahinli çıtırlar


 

Kremalı cupcake, bonibonlu mini kekler



Mickey-Minnie ve rakam kurabiyeler 



Çin salatası, çikolatalı kalp kurabiye, uçlarında azıcık görünen semizotu salatası ve Çınar bohçaları :) (sol köşe) 



Peynirli - kıymalı sigara börekleri ve truff



Vee pasta zamanı ..



Minnie ve Mickey  :))



Billikte billikte, bi, kili, çüü :))



Ailemiz ...
Bizi yalnız bırakmadığınız için, tekrar teşekkür ederiz.. 
En çokta, her zaman iyi ki tanımışım dediğim arkadaşım Fatma'ya çok teşekkürler. mucks :))



Vaayyyy, uuuwww :)






Pamuğummm..


 

Peçeteleri de düşündüm..



Pasta üzerine keçelerden hazırlamıştım, maalesef yazıyı unuttuk, pastayı getirirken müziği unuttuğumuz gibi...Küçük detaylar dışında her şey güzeldi, istediğimiz gibiydi..

Biz, miniğimizin doğum gününü işte böyle kutladık..

Nice sağlıklı yaşlara bebeğim.. mutlu yıllar sana :))

Mutlu haftalar Sevgiler ...



11 yorum:

  1. Canım zaman ne çabuk geçiyor daha geçen sene 1 yaşını kutluyorduk.bin kere maşallah çınara. musmutlu bir ömrü olsun,
    Ayrıca seni de tebrik ediyorum muhteşem işler çıkarmışssın sana diyorum sen organizasyon işine girmelisin diye

    YanıtlaSil
  2. :) Evet canım bizde anlayamadı ama 1 yıl daha bitirmişiz işte :)teşekkür ederiz..
    hımm utandım bak , teşekkürler.. İnş yavaştan yavaştan bakalım birşeyler olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı, mutlu nice yaşlar dilerim yakışıklıya.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıklı teşekkür eder :) Sevgiler..

      Sil
  4. Harika bir parti olmuş Çınar'a.Ellerine sağlık canım,Çınar'a da musmutlu yıllar,öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutluydu ogün çok şımardı.. :) Teşekkürler canım sevgiler ..

      Sil
  5. Daha nice yaşlar kutlayasınız.Uzun ve güzel bir ömür diliyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah :) sıra iszde bakalım gerçi epey zaman var :)

      Sil
  6. Çok tatlı maşalah. Mutlu yıllar diliyorum bende. Her ayrıntı düşünülmüş. Sofrada gözüm kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr.. birininde böyle şeyleri düşünmesi lazım ama dimii :) Hımm soframız iyiydi gerçekten..Hiç mütevazı değilim dimi :) sevgiler..

      Sil
  7. Mutlu yıllar Çınar sağlıkla büyü. Çok güzel olmuş parti.Minik adam'ın saçları bakışı çook tatlı :))
    Bizim de son 1,5 ay bakalım daha hazırlıklara başlamadım bile 2. yaş daha mı temkinli geçiyor nedir:)

    YanıtlaSil