17 Mayıs 2013 Cuma

Tava Böreği - Kısır - Şeker Kurabiyeler ve Çikolatalı Kek :)


Kendimi şimartmayı seviyorum..Şimartılmayı da seviyorum..
E sevdiklerimi, zaten hep şimartıyorum :)
Çarşamba günü, 2 makine çamaşır yıkayıp, 2 saatte ütü yapınca, biraz şimarmak istedim.. Ütü yaparken, tavaya böreği koydum, gidip gelip pişirdim..Pratik ve lezzetli, peynirli, maydanozlu..Ütüm bitince de böreği salatasız yemek istemedim, bende evde ne varsa, kısırı yaptım :) Haaa ütüden önce de şirin kurabiyeler yapmıştım :) Ve çay...
Bugünse, kahvaltıdan sonra evimizi misler gibi kek kokusu sardı..Çikolata damlalı kolay bir kek yaptım.Miniğim de keki, bir bardak süt ile yeyip uyudu.
 
Bu arada bugün de dünya pişirme günüymüş...İlk kez geçen yıl kutlanmış 'Dünya Pasta ve Kek Pişirme Günü' bu yıl da 18-19 Mayıs tarihlerinde tüm dünyada kutlanacak olan pasta ve kek severlere bahane olan bir etkinlik :) Süpperr tam benlikmiş :)
Biraz önce Didemi ziyaretimde öğrendim..  Bende fark etmeden bu etkinliğe  katılmış oldum. :)







 


Bunlar da, yeni yeni yapmaya başladığım şeker kurabiyelerim. 
 Uzun zamandır hep ertelediğim, çok istediğim ve çok sevdiğim şeker hamurlu kurabiye işinde bende varım artık..Bundan sonra, minik mutfağımızı sizler içinde açmaya karar verdim.. Belki birilerine ufakta olsa bir yardımım dokunabilir. Sevdiklerinizi yada kendinizi şımartmak isterseniz, şirin kurabiyelerden sipariş verebilirsiniz.. Daha farklı modeller de çalışıyorum.Çalışacağım da..

Artık sık sık burada ekliyor olacağım :)
 Geç kalınmış bir işe, hızlı bir giriş yapmak istiyorum.. 











Bunları da miniğimin partisi için hazırlamıştım.




Bu da bugünün keki :) Hani Çınar uyumadan yemişti diye düşünebilirsiniz..Söyleyim.. Ben ona minik cupcake kabında yapmıştım, heyecanlı olduğu için bir an önce yemeği istiyor.
Bende dinlenmeden kesmeyi istemiyorum, böyle bir çözüm bulduk sonunda :) Onu hemencik soğutup yediriyorum ..Fikir olsun, telaşlı miniklerin annelerine :)



Unutmadan çekilişim için buyrun lütfen :)

Keyifli, güzel, sıcak bir hafta sonu olur umarım :)
Sevgiler...

8 yorum:

  1. hepside çok lezzetli gözüküyorlar iyi yapmışsın arada kendimizi şımartmak lazım:) sana afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün çok ihtiyacım vardı, keyif yapıp bir şeyler yemeye..İyi olmuştu :) teşekkürler sevgiler ...

      Sil
  2. Hiç yeni yapıyor gibi durmuyor çok güzel olmuşlar resmen bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok mutlu oldum bak şimdii :) sevindim canım beğenmiş olmana, teşekkürler..
      Sevgiler canım...

      Sil
  3. canım sen kendini aşmışsın, yıllardır profesyonel kurabiye yapanlardan bir farkı yok yaptıklarının. dünya pişme gününün de hakkını fazlasıyla vermişsin, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy lulucüm çok şekersin :) teşekkürler , bekleriz efendim..:)

      Sil
  4. Fotoğraflar harika bayıldım hepsine,masa düzenide çok ferak ve iştah açıcı ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, o sizin kibarlığınız :) sevgiler

      Sil