26 Haziran 2013 Çarşamba

Balkon Keyfimiz - Çikolata Soslu Baton Kek



Bugün sonunda minik balkonumuzun keyfini çıkarabildik...Yüksekte olduğumuz için rüzgarsız günümüz olmuyordu..Hava sıcak bile olsa, burada hep bir rüzgar olur (genelde ).
Neyse ki bugün, miniğimle balkonumuzun açılışını yaptık  :) 
 E keyif boş boş olmaz diye düşündüğüm için, kendimize en güzelinden çikolatalı bir kek yaptım :) 
 İşte kendisi minik keyfi büyük balkonumuz ...







 






Her zaman yaptığım kekten daha farklı yaptım...Browni tarzında yaptım.
Önce kendi sosunu, sonra glazür çikolata sosunu döktüm..Tarif  yazmadım, ama isteyen olursa verebilirim..





Artık fotoğraf çekmemi istemeyen minik ..sinirlendi :)
Bir an önce kek yemeliyiz... :) 

Keyifli günler hepinize..
Sevgiler :)





16 yorum:

  1. kuzum benim maşallah çok tatlı. yaz geldiğinde ben de balkonsuz yapamayanlardanim.allah keyfînizi bozmasın canım :) afiyet olsun


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) buyrun birlikte olsun :)

      Sil
  2. mrb çok şirin bir balkonunuz varmış kekte leziz görünüyor afiyet olsun küçük beyi bu kadar sinirlendirmeyin :) esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet sinirlendirmemek lazım, sonrası kötü oluyor yoksa :) sevgiler..

      Sil
  3. Ohh ne güzeldir balkon keyfi,tadını çıkarın canım.Bizim böyle bir şansımız yok malesef,balkon yok bizim evde ;(
    Öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ank.olsaydınız minik balkonumuza gelirdiniz, tatlı kızınla :) sevgiler size

      Sil
  4. maşallah maşallah ne güzel kareler...

    YanıtlaSil
  5. Ah benim kızım da büyür de böyle keyif yapar inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyür büyür, sonra da nasıl geçti anlayamazsınız:) allah sağlıklı ömürler versin inş :) sevgiler

      Sil
  6. aman da aman kek yıycekmıste sınırlenmıs mı ay ben senı nasıl severım sen bır bılsen :))) ellerıne saglık canım kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne sinir....Yazık aslında yeteri kadar bekliyor, sabrediyor en sonunda çıldırıyo çocuk normal olarak :) sevgiler canım sizede..

      Sil
  7. Gerçekten çok yakışıklı çok tatlı bir oğlunuz var maşallah :) Allah sağlıklı ve sevgi dolu yıllar versin.
    Kek nefis görünüyor bu arada ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, çok tatlısınız..Amin inşş :)
      Sevgiler :)

      Sil
  8. Kek süper görünüyor en sevdiğim kektir benim çikolata soslu kek :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hoşgeldiniz..
      Teşekkürederim, bende çok severim..

      Sil