12 Haziran 2013 Çarşamba

Çekilişim Bitiyooorrrr :)


Bu gece çekilişim bitiyor arkadaşlar.
Bakalım ilk çekilişimin kazananı kim ve nereden olacak.
Hem çok merak ediyorum, hemde heyecanlıyım..
Gece sona erdiğinde, çekilişi yapmayı düşünüyorum.Eğer uykuya yenilmezsem :)
Yarın da açıklar ve kargoya veririm minik paketi. Şanslı kişi Ankara'dan çıkarsa, hediyemi yüzyüze görüşerek vermeyi isterim.Böylece kendisiyle  de tanışmış oluruz.
Düzenlemeleri yaptım şimdilik, bakalım yarın belli olacak.
Katılanlara şimdiden çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz.Bloğuma hoşgeldiniz :)
 
Katılmak için son gün vardır ya..Galiba öyle işte :)
 
 
 
 
 
 
 
Bu arada bu gün 29  oldum !!! Sabah kendi kendime düşünürken yaşım aklıma geldi.Yani doğum günüm diye düşünmek başka, yaşımı hatırlamam başkaymış meğer...
29 mu hadi canımm dedim kendime..Ne çok olmuşsun yaa :) E nolacak, 2 yaşında bir bebeğin bile var senin artık..Sen bir annesin artık...Daha da büyüdün..Diye düşündüm sonra da..
Zaman geçiyor tabi..1 yılı bırak, 1 saniyeyi bile durduramam ki..
 
Ailem ve sevdiklerimle birlikte sağlıklı ve huzurlu yıllarımız olsun inşallah...
 
Sevgiler...
 


3 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Mutlu yıllar diliyorum sana. Sevdiklerinle birlikte bir ömür....:)
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle....:))))

    YanıtlaSil
  2. aa canım mutlu yıllar sen de benim gibi ikizlersin demek :)
    çekiliş sonucunuda dört gözle bekliyorum. bu zor günlerde kazanan için ufak da olsa bir mutluluk olur:)

    YanıtlaSil
  3. doğum günü kutlu olsun,sevgiler

    YanıtlaSil