9 Haziran 2013 Pazar

İlk Traş - Yeni İmaj



Doğduğu günden beri saçları hiç kesilmemişti Çınar'ın..
Sadece ben gözlerinin önüne gelen kısımlarını aldmıştım 3 defa.. Artık çok uzayan saçları, terletmeye başlamıştı iyice.Bağlamamı da istemiyordu...Havalar da iyice sıcak olunca rahat etsin diye düşündük. ...Bu berbere gidip küçük adam olmak demekti..İlk traştı bu çünkü..
Ben bu duruma kendimi yaklaşık 3 haftadır alıştırmaya çalıştım..Hazır olduğumu düşünüyordum..Eşim istemedi kestirmeyi, ben de istemiyordum ki aslında...Yanılmışım... Güzel saçların gitmesine hiç hazır değilmişim meğer...Bebeğim rahat etsin, rahat uyusun diye istemiştim sadece..

Üzgünüm miniğim ..İpek saçlarını kestirdiğimiz için üzgünüz...




 
























İlk traş özel olsun istediğimiz için, normal bir berbere gitmedik. Çukurambarda ki e-bebek mağazasında bebek berberi var, oraya gittik.. İşte arabadan yüksek bir koltuk, bir sürü oyuncak vs. olması iyi olabilir diye düşündük..
Fakat Çınar için bir şey değişmedi.Arabaya oturmadı bile..Baba kucağında tablet eşliğinde ağlaya ağlaya kesildi saçlar....Bizim çokta işimize yaramadı bu berber..
Ama özel olsun diye düşünenler varsa fikir olsun..Çocuğun ilgisi dağılırsa daha rahat olabilir traş...

Bebeğim seni bu kadar ağlattımız için özür dileriz... Yeni imajınla küçük bir adam oldun artık..
Seni çok seviyoruz miniğim. :)

İyi pazarlar..Sevgiler...


9 yorum:

  1. kıyamam . neyse oldu bitti :) güle güle uzatsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederiz Gülay ablacım..sevgiler ...

      Sil
  2. Çok da faydalı oldu canım bizim icin. Biz de Arman'ın saçlarını kestirmeyi düşünüyoruz, berber konusunda kararsısız, bakalım buradaki e-bebek te de var mı. Ama Çınar çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden hayırlı olsun canım ilk traşı :)
      büyük ihtimalle vardrı.telefonla görüşüp gidin, randevulu oluyor..Teşekkür ederiz :)

      Sil
  3. Aman Allahım, ben bu tatlı çocuğu dün o magazada gördüm, bizde oradaydık, son resmi gorünce tanıdım :) top atıyordu babasına ama biraz huzursuzdu, demek ki sebebi saçlarıymış.. güzel olmuştu bizzat gördüm, hatta eşime çok tatlı saçları var dedim.. benim oglum 15 aylık ve bizinkinin çok seyrekti saçları, 11.ayda sıfıra vurduk (buna karar vermek çok zor oldu benim için) o görüntüsüne de çok zor alışmıştık, ama şimdi şimdi uzamaya başladı saçları.. Bence Çınar'ın saçları gayet iyi durumda yani :) sağlıkla uzasın saçları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) habersiz ama, yinede güzel bir tesadüfmüş..Umarım bir gün yine karşılaşır sohbet edebiliriz :) Evet sıfıra vurdurmayı çok söylediler..hele ona hiç dayanamazdım.. zor karar gerçekten, maşaallh size ve bebeğinize :) Evet alıştık bile saçlara.. teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  4. varya iiçim gtti canm oğlum benm ya
    oturup ağlayabilirim şu an onla kıyamam ben sana ya
    sen her halinle yakışıklısın miniğim benmm
    dudaklarını yerm yerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm hiç sorma..
      Ben akşama kadar kendimi zor tutmuşum zaten..Yemekta başladım ağlamaya...
      Ama şimdi alıştım bile..
      rich rich oldu bebeğim ablası :)
      öpüyoruz seni çok..

      Sil
  5. aynen çok benzedi oğlum
    bzde sizi öpüyoruz

    YanıtlaSil