21 Haziran 2013 Cuma

Mantı :) Bugün de Olsa Fena Olmazdı !!!


Geçen hafta içi yapmıştım..Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken, buzlukta birazcık kıymanın olduğunu fark ettim..E un da olunca aklıma süper bir fikir geldi..Doğru bildiniz, mantı yapmak :)
Mantı yaptığımı, daha doğrusu, yapabildiğimi duyan şaşırıyor..Hadi canım, vay bee helall olsun gibi tepkiler aldım..Beni bir şeye benzetemedikleri içinmiiii, yoksa gözlerinde fazla mı büyüttükleri için bilmiyorum :))

Ben mantının çok da beceri gerektirdiğini düşünmüyorum..Sadece sabır ve vaktiniz olsun yeter :)
Yoksa beceri de gerekli mi ??



 

Hamuru için: un tuz ve su ( ölçü kullanmıyorum )
İçi için: kıyma, kuru soğan, maydanoz, tuz ve karabiber

Eşim fırınlanmış mantı sevdiği için, birazcık fırında kurutuyorum..



Ve afiyet olsun bize :)

Canım yine bu mantıdan istiyor..Ama gereken sabır ve vaktim bugün olmadığı için yapamayacağım...
Ayrıca başka yemek  bile yapmadım bugün :)  Ne yiyeceğiz bir fikrim de yok..
Bugün de eşim düşünsün dimi ama :) Her gün ben buluyorum bir şeyler :)


Mutlu, keyifli, güzel ve sıcak bir hafta sonu diliyorum  hepimize :)

Sevgiler..

6 yorum:

  1. ohhh! mis gibi olsada yesek hakikaten:)ellerine sağlık canım, bence mantı yapmak biraz emek istediği için herkes yapamıyor yoksa basit.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saol canım...Galiba haklısın, emek vermeden bir mantı olmaz :D

      Sil