10 Haziran 2013 Pazartesi

Çınar'ın Yeni Hali


Bebeğimin saçlarını kestireli bugün 3. günümüz.
Bu haline alıştım galiba..Yada kendimi kandırıyorum..bilmiyorum :) Ama Çınar'ın daha minik hallerini görüyorum yüzünde bazen..Bazen de karşımda büyük bir erkek çocuğu görüyorum..
Eve gelince ayna karşısında kendisine epey güldü.İlk görüyordu...Saçlarını salladığında bir boşluk hissetti galiba..Elleriyle başını karıştırdı, saçlarının kısaldığını farketti .. "Saçlar nerde bebeğim" diye sorduğumuzda "buuuda" diye kısalan saçlarını çekiştirdi kuzum :)
Miniğimi daha da minikken Richie Rich'e benzetirdim..Şimdi yine o halini görüyorum...
Richie Richim benim :)












Küçük erkek mi nee :))

Güzel yeni bir hafta olmasını diliyorum..
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Wuuuuuuuu çok karizmatik ;-)

    YanıtlaSil
  2. valla benziyor :) saçlar çok yakışmış, çok tatlı maşallah, allah nazarlardan korusun :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çınar adına teşekkür ederiz ablası, amin inşallah :)

      Sil
  3. Allahım ya
    çıldrtıo beni bu velet

    YanıtlaSil
  4. Cok tatli olmus.resmen koca adam!

    YanıtlaSil
  5. Ay yerim ben seni Çınar, yakışıklı miniğim benim ♥
    Çok yakışmış annesi bu saçları da, gerçekten RR'e benziyor ^^

    YanıtlaSil
  6. maşallah çok tatlı çınar:)bende oğlumun bu hallerini görürmüyüm acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur daha ömürcüm..daha siz minicik hallaerini bi görün..Sonra hiç büyüme diceksiniz, bazende ufff çabuk büyü :) sağlıkla alın kucağınıza inşallah :)

      Sil
  7. Oyyy maşallah yakışıklıya:)

    YanıtlaSil