14 Haziran 2013 Cuma

Çay Davetim - Mavi-Beyaz



Salı günü canım arkadaşım ve tatlı oğlu bizdeydi. Geç satte geleceğini öğrendiğim için çok fazla bir şey hazırlayamadım. Gerçi amaç birlikte olmak, bir araya gelebilmek..
Yemek çokta önemli değil..Ama yinede insan, misafirlerine güzel sofralar kurup ağırlamak istiyor işte :)
Minikleri aynı zamanda uyutup, çay keyfi yapalım, rahat sohbet edelim diye düşündük....Maalesef minik misafirimiz değişik bir evde olduğu için uyumadı :)  Bizde Yaman kuzusu oyuncaklarla oynarken keyif yaptık..
İşte çabucak hazırladığım masam :)



Kıymalı börek, şerbetli kurabiye, mercimekli köfte(her gün olsa yerim :) ) , cheesecake



 


 
Feast markalı cheesecake alarak ilk defa dondurulmuş bir ürün almış bulunuyorum..Gereksiz diye düşündüm..Görünce merak edip denemek istemiştim.






Akşam da optimum zamanıydı.
Bebeğim ve ben bu defa mavi-beyaz olduk :)  

Arabaya binmek istemeyen minik, poz bile vermeden aşağıya doğru koşmayı istiyor :) 
Birazcık gönlü olsun diye yürüyoruz, eşim arabayla arkadan gelip yoldan alıyor bizi :)

böyle bir miniksin bebeğim işte ..

olley hafta sonu gelmiş :)
Sevgiler..




8 yorum:

  1. Çok şıksınızzz bayıldımm sizee Maşalllahhh :):):)
    Ayrıca sofrada yok yok daha ne olsunn ellerinizee sağlıkkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkürler :)
      Senide beklerim bir gün soframa, nasılsa ank dasın :) sevgiler canım..

      Sil
  2. masan çok güzel olmuş ellerine sağlık:) ayrıca minik adamın ve sizde çok şıksınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. :) buyrun sizede çayımız var :)

      Sil
  3. Uuu gittimiş saçları Çınar'ın, yenilikler güzeldir güle güle uzatsın yakışıklı minik adam. alıştı mı yeni haline?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( evet bir hafta olacak gideli ..
      Alıştı sayılır, galiba saçlarını bağladığımı düşünüyor, başını sallayınca yanlarına gelmedi için :) eliyle bir araştırıyor toka yok raha ediyor sonra :)

      Sil
  4. Sibel oğlun beni çıldırtıo bil de
    o surat ne be:))
    bu ne uyum kuzm ya
    özeniorum valla
    öperim sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum :)
      Bi an önce elimi sallayım da koşayım suratı :)
      Şekerim minik kalbiniz bi gelsin de, kim bilir siz neler giyersiniz :)
      bizde seni öptük..

      Sil