11 Eylül 2013 Çarşamba

Ayakkabı - Patik - Bot Fark etmez...


Her çocuk böyle miiii, yoksa bu Çınar'a has bir durum muu?

Miniğimize yeni bir şeyler alamıyoruz bir türlü..
Deneyemiyoruz, aldığımızda da bir türlü giydiremiyoruz..
Baharda aldığımız ayakkabıları zar zor denemiş, ayağına olunca da almıştık..
Sonra da her evden çıkışımız bir olay olmaya başlamıştı, 1 ay boyunca..
Ancak 1 ayda alıştı kuzum ayakkabısına..
Şimdi büyük bir sorun daha bekliyor bizi..
Kış kapıda, bot ve ev ayakkabısı, pandif alalım derdindeyiz..
Çınar'da giymeme, kaçma derdinde :)

Bakınız aşağıda görülüyor :)




Her şey çok güzel başlamıştı.



Tüm Ayakkabı Dünyası, bu çantayla kaç tur atıldı bilmiyorum :)
Şimmeekk veekkuyin :)





Vee bot deneme zamanı geldi..
Aslında giydirirken birisi videoya çekse süper olur :) 
Komik halimiz.. Çınar'ı hiç bir konuda zorlamayı istemiyoruz, zorlamıyoruz da..
Ama ayakkabı denenmeden de alınmaz ki, maalesef bu konuda zor kullanıyoruz :(





"Çıınarr, bir defa aynaya bak sonra hemen çıkarıyoruz"  dedik ve anında çıkardık botu..
Eski ayakkabısını giydirirken nasıl mutlu oldu bilemezsiniz :)

Şimdi soruyorum sizlere, bu yaşlarda ki çocukların yaşadığı bir durum mu?
Rabbim sana huzur ve sağlık versin, seni seviyoruz bebeğim :)

Sevgiler ...





17 yorum:

  1. ay! çok şirin ya videoya çeken olsaydıda bizde seyretseydik keşke tahmin edebiliyorum o hallerini ..Saglık ve mutluluk onun olur inşallah sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederizzz, güzl dilerin ve sözlerin için :) sevgiler..

      Sil
  2. Maşallah Çınar'a ne kadar mutlu geziyor çantasıyla:) Benim oğlum henüz ufak olduğu için sanırım ayakkabı denerken sorun olmuyor. Geçen hafta sonu babasının ayakkabı denediğini görünce hemen o da denemek istedi. Pazar günü yeni ayakkabısı alındı, denerken sorun olmadı ama eve gelince ayakkabıyı giymek istemedi. Eski ayakkabıları ile daha rahat ediyorlar galiba. Ben de zorlamadım ayakkabıyı giymesi için. İki gün elinde dolaştı, kutusu ile oynadı en sonunda da giydi ve alıştı:) Darısı Çınar'ın başına. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maaşallah miniğinize, hep öyle olur inşallah..daha küçükken Çınar'da giyerken sorun çıkarmıyordu..Çocuklarda haklı, ayakkabıları giydikçe yumuşamış oluyor, tam alışıyorlar, yeni bir ayakkabı alma zamanı geliyorr..İnşallah Çınarda alışır bu duruma, teşekkür ederim :) sevgiler..

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ay bu erkekler böyle çekirdekten mi sevmiyor alışverişi nedir? :) Bizim Ada'nın en sevdiği şey değişik ayakkabılar giysin çıkarsın denesin dolansın mağazada, kendine kombinler yapsın kızlar da doğuştan bütçeye zarar vallahi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hahaa çok doğru bir tespit vallahii :) Ada'da çok alemmiş :)

      Sil
  5. Yerim onu ya biz şimdi olsa deli oluruz ayakkabı için, biraz daha büyüyünce de bu çocuk çok ayakkabı alıyo demey başlarsınız belki :) öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle dediğin gibi olur, bencedee :) bizde seni öptükk..

      Sil
  6. Batu'da ilerde böyle olacak sanırım:)şimdiden ayakkabı giymek istemiyor.O kadar hevesle çeşit çeşit alıyorum ama umrunda değil:)Bundan sonra her mevsimde 1tane almaya karar verdim.En fazla iki çeşit alıcam.Hemen büyüyorlar ve şirin papiler öylece kalıyor.
    Çınar'ı twigye götürsen bence ev için panduf seçer.Ben bile bayıldım.Kendime almamak için zor tuttum kendimi.Çeşit çok.Ama eğer idare edicek bişeyi varsa indirimi bekleyebilirsin;)Ben daha Batu doğmadan 40liralık pandufu sezonun en son indiriminde12liraya almıştım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Batu'da fena olacak anlaşılan :) bence de fazla alma, gerçekten yazık oluyor, hepsine, öylece kalıyor bazıları bir kere bile giymedn..
      Twiggy bende bayılıyorum, ama Çınar'a ortopedik almaya çalışıyoruz hep, bakalım :)
      sevgiler size..

      Sil
  7. yerim onu ben botları da varmış giyermiş bide!!! hele o saçları nasıl tatlı yaaaaa:))))
    maaşalah diyorum yine bol bol:P
    öpüldünüz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O saçlar bizi öldürüyor zaten, bir daha traş ettirmedik ilk traştan sonra :)
      öpüyoruz seni :)

      Sil
  8. maşallah çok tatlı:) takipçinizim bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederizz, geliyorum ziyaretinize..Sevgiler :)

      Sil