23 Eylül 2013 Pazartesi

İki Kahvaltı Sabahı, 3.2.1.Poğaça..

Merhabalar herkese..
Arkadaşlar, öncelikle düzenli bir şekilde, hergün bloğuna yazı yazanlara çok imrendiğimi belirtmek istiyorum.. Günler olmuş gelmeyeli, son bahar geldi ben gelemedim :)
Eşim iki haftadır izinli olunca bizde hafta içi, hafta sonu kavramı kalmadı..
Evimizde, hastalıkla uğraştık zaten..
Çınar ve ben halen de pek düzelemedik gibi..Boğaz enfeksiyonu birazcık, bu sefer doktora falan da gitmedik...
Evdeyiz millet işte..yeni bir hafta başladı...hadi bakalım hayırlısı her şey için :)
Kahvaltı masamız ve neredeyse her blogda gördüğümüz 3,2,1, poğaçası fotoları var bugün elimde :)
Aslında ben yufkalı yapılan börekleri severim, poğaça yiyeceksem, pastane poğaçası olmalı, o da açma.. Ama o gün değişik bir şey yapmak istedim, hemen tarifi denedim.Arkadaşımdan öğrenip...
Sonucu sevdim, tavsiye edebilirim..








Aleleacele hazırlanmış bir masa..




 Renkli bir gün olsun istedim..




 






3,2,1 Poğaçası..
Ben birazını sosisli, birazını peynirli, birazını da zeytinli yaptım..
Evdeki bulunan malzemelerle de kısır yaptım..
Evde ne varsa ekliyorum, uydurmaca..





takip etmek için
facebook.com/cinaragacinda

Şeker kurabiyelerin takibi için
facebook.com/sibelinkurabiyeevi


Mutlu haftalar, sağlıklı günler :)

Sevgiler..








7 yorum:

  1. 3 2 1 tarifini annemde bi komşumuzdan almıştı çok güzel tadı var :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. 3,2,1 Poğaçasını bende bir kaç hafta önce patatesli içle denemiştim. Çok beğenildi.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Evet, bizde sevdik, tekrar yapılacaklar arasında :) sevgiler..

      Sil
  3. oooooooooooo ellerıne emegıne saglık nasıl guzel gorunuyor bayıldım:) afıyet bal seker olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiizzz :) Buyrun lütfen birlikte olsun, çok seviniriz vallahi :)

      Sil
  4. çok geçmiş olsun canım, umarım iyileşmişsinizdir.
    poğaça gerçekten güzel gözüküyor, valla baya hamaratsın Sibelcim

    YanıtlaSil