2 Eylül 2013 Pazartesi

Kına Gecesi ve Doğum günü Kurabiyeleri..Siparişler..

Yeni bir gün ve yeni bir haftaya merhaba :)
Bugün pazartesi sendromu yaşamayalım istiyorum, güzel bir gün olsun.
Güzel bir hafta olur umarım herkes için..


Daha önce bu yazımda bahsetmiştim, o hafta 3 sipariş aldığımı ve yoğun geçtiğini..
Fırsat bulamadım bir türlü sizlerle paylaşmaya..

Normalde bütün işlerimi bitirir, Çınar uyuduğu zaman da bilgisayar başına otururdum..
Bugün biraz farklı olsun istedim, erkenden bloğumu açtım..

Esra Hanım'ın, çok sevdiği arkadaşı Zeynep için yaptırdığı minik kalpler :)






 








 sürpriz  :) 





Aynı hafta sonu, arkadaşım kızının doğum günü için kurabiye yapmamı istedi.
Tatlı kızımız Merve'nin kurabiyeleri :)



 
 
 


 
 






 
 
Arkadaşım, daha sonra tüller ve kurdelalarla hazırlayıp bir sepet içinde sundu bizlere..
Daha önceki yazımda bahsettiğim doğum günümüz Merve'in partisiydi :) 
Nice sağlıklı ve mutlu yıllara, güzel Merve'mize..

 
 
Sizler de sevdikleriniz için güzel ve lezzetli, kurabiyeler ister misiniz?
 
 
Sipariş vermek için..
 
 
Facebook sayfamdan da ziyaret edebilirsiniz.
facebook.com/Cinaragacinda
 
 
Mutlu haftalar :)
Sevgiler...






8 yorum:

  1. Ellerine sağlık süper görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane görünüyorlar ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. hepsi harika ne güzel böyle yeteneklerin var bunlardan para kazanman ise en güzeli :) bol kazançlar cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, seviyorum mutfağı ve tatlı işleri :) inşallah canım sevgiler..

      Sil