7 Eylül 2013 Cumartesi

Sibel'in Kurabiye Evi :)

 
Uzun zamandır yaptığım şeker kurabiyelerim için, yeni bir blog mu açsam, yoksa bir facebook sayfasımı açsam, düşüncelerimi bir facebook sayfası açarak son buldurdum :)
 
Bundan sonra şeker kurabiyelerim, Sibel'in Kurabiye Evi'nde sizlerin satışına sunulacak..
Sizler de sevdiklerinizi ve kendinizi mutlu etmek, şımartmak isterseniz facebook sayfama uğrayabilirsiniz..
Sizler için lezzetli, kurabiyeler ve cupcakeler yapabilirim :)








Doğum günü, sevgiliye mesaj, hoşgeldin bebeğim, nişan, kına gecesi, düğün, yılbaşı vs, kısacası tüm özel günlerinize uygun kurabiyeler yaptırabilirsiniz :)

"Ayyy şimdi hiç bir özel günümüz de yok ki" diyorsanız...
Facabook sayfamı ziyaret ederek beğeni yapmanız bile beni çok sevindirecektir..
 Sibel'in Kurabiye Evi birer tık bekliyor arkadaşlar..

Siparişleriniz için
sibelinkurabiyeevi@hotmail.com

Bu arada bu şirin kapak için Shemellon' a sonsuz teşekkürler :)

Herkese mutlu ve şeker gibi bir hafta sonu diliyorum :)

Sevgiler..

 


10 yorum:

  1. hayırlı olsun bende bloguma beklerim ve tabi facebook sayfamada:)
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzliyorum canım bloğunu zaten, face de hemn geliyorum :) teşekkürler sevgiler..

      Sil
  2. cnm hayırlı olsun fotona ve yeni ismine bayıldım bol kazançlar cnm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım, amin inşallah :)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun Sibel'cim,bereketli kazançlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşşallahh çok sağol canım sevgiler :)

      Sil
  4. cnm benim hayırlı olsun, çok iyi düşünmüşsün gerçekten harika şeyler yapıyordun. Hemen beğeniyorum facebooktan ben de yani açtım bloguma face:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliscimmm çok teşekkürederim :) ziyarete geldim bile :) sevgiler canımm..

      Sil
  5. Güzel güzel kurabiyeler yapman dileğiyle:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sayfama da beklerim..sevgiler. :)

      Sil