5 Eylül 2013 Perşembe

Minnie - Mickey Mouse Kurabiyeler...Siparişler..

Ayıla bayıla, ağzım açık, hayran kala kala yaptığım,minnie mickey mouse kurabiyelerimi sizlerle paylaşmayı nasıl unutmuşum, bilmiyorum...
Yaklaşık 1 ay kadar önce,kuzenim Aslı dünyalar tatlısı maviş oğlunun ilk yaş gününde yaptırdı, bu kurabiyeleri..
Daha önce ilk Çınar'ın 2. yaş gününe yapmıştım, mickey kurabiyelerden..
Bu defa daha bilinçli,daha profesyonel çalıştım, gayette başarılı olduğumu düşünüyorum..
Nasıl mütevazıyım değil mi :)
Buyrun sizde fikirleriniz söyleyin lütfen :)
























Siz ne düşünüyorsunuz, kurabiyelerim hakkında :)
Şımartılmayı istiyorum sanki :D

Siz beni boş verin, asıl sevdiklerinizi tatlı sürprizlerle şımartın :)

Sipariş için: cinaragacinda@gmail.com

Sevgiler :)


13 yorum:

  1. çok güzellerrr ellerine emeğine sağlık tatlımm :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle harika olmuşlar canım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel kurabiyeler yapıyorsunuz, ellerinize sağlık. Bol satışlar. Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim..Çoktan size geldim bile :) sevgiler..

      Sil
  5. 1 KURABİYELERIN ALTINDAKI SAKSIYI NERDEN ALDINIZ BULAMADIMDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir Bey, 5 yıl önce İkeadan almıştım diye hatırlıyorum.. Koçtaş ta benzeri var halen..Seramik saksı :) sevgiler..

      Sil
  6. 1 KURABİYELERIN ALTINDAKI SAKSIYI NERDEN ALDINIZ BULAMADIMDA

    YanıtlaSil