16 Temmuz 2013 Salı

DIY... Boncuklu Bluz :)



Geçenlerde mini bir avm turu yaptık..
Akşam yemeği sonrası, Çınar enerjisi atsın, yorulsun, gece de rahat uyusun diye :)
Tanınmış bir mağazada, oldukça basit ve sade olan bluzları 25- 35 lira gibi uçuk fiyatlarda olduğunu gördüm.. Ne kadar beğenirsem beğeneyim o kadar para vermem bir penye bluza.. 
Beğendiğim modeli kendim yapmaya karar verdim..
Altı üstü yaka kısmında birazcık boncuk işli değil mi? 
Evet model bu kadar basit arkadaşlar..

5 liraya alınan penye bluzlar ve birazcık boru boncuk :)








 







Sarıya boncukları dik olarak iki sıra diktim..
Beyaza yatay şekilde üç sıra diktim..

Çok daha farklı renklerde, (neon renkler mesela) dikilebilir..
Beyazda özellikle neon çok güzel duracaktır..

Minik ve şık bir fikir kızlar :)
Fikirlerinizi bekliyorum..

Sevgiler :)



12 yorum:

  1. bayıldım ne güzel böyle yaratıcı fikirleri hep takdir etmişimdir:) bnde deniycem elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Oldukça kolay ve şık deneyin bence :)

      Sil
  2. bence gayette şık olmuş özellekle sarıya çok yakışmış :) güle güle giy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende sarıyı çok sevdim, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ayy çok güzeller ya ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık bence de çok güzel olmuş. Aynen ben de bir penye bluza özellikle bu atlet tarzı olanlara o kadar para vermem ama millet bedava gibi alıyor da alıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, pahalı da alsak ucuza da alsak giyeceğimiz bir sezon..Yıkadıkça yıpranıyor, ki ayrıca insan sıkılıyor aynı şeyi giymek istemiyor :) dimii amaa :)

      Sil
  5. ne kadar tatlışş olmuşlar ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim, güle güle kullan... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize savindim :) teşekkür ederim..

      Sil