30 Temmuz 2013 Salı

Veda Partisi- Nişan- Kına Gecesi Kurabiyeleri



Önümüzdeki ay, daha önce bu yazımda bahsettiğim arkadaşım  evlenecek.
Kendisi bir bekarlığa veda partisi düzenliyor.
Benden de o gün giymek için kırmızı bir tütü dikmemi istedi..Fotosunu eklerim yakında :)
Birde, minik parti kurabiyeleri sipariş verme ihtimali var.. 
Hal böyle olunca bir deneme yapayım dedim.
Biraz mutfakta eğleneyim, oyun oynayayım istedim :)
Bende bu güzel kurabiyeleri hazırladım..










 









 











Kombin nasıl sizce ?


Daha çok çalışmam gerektiğini biliyorum!!!
Ama yinede beğenen ve uygun fiyatlı kurabiyeler sipariş vermek isteyen olursa ben buradayım..
İstenilen renkler ve istenilen modeller de kurabiyeler yapıyorum..
Hemde büyük bir keyifle.

cinaragacinda@gmail.com

www.facebook.com/Cinaragacinda
Beğenirseniz sevinirim..

Sevgiler Size:)

18 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş özellikle sondaki kombine bayıldım :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler bende kombini çok sevdim.. sevgiler benden de:)

      Sil
  2. Bence harikasınnn :)
    Çok güzell olmuşş vallahhii bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmesine sevindim :) sağ ol canımm..

      Sil
  3. canım eline sağlık ne güzel şeyler yapıyorsun, şimdi evlenecek olsaydım kesin bu bekarlığa veda kurabiyelerinden dağıtırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sana daha öncede söylemiştim, gel nikah tazeleyelim :) yeni moda olan her şeyi yapalım :D

      Sil
  4. Kırmızı elbiseli kurabiyeler güzel görünüyor. Hiç bekarlığa veda partim olmadı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende onları çok sevdim, giymek için bile çok cici bir elbise :)
      Maalesef benim de olmadı, şimdidlerde çok moda artık.. :) sevgiler..

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım,hepsi harika görünüyor,özenle hazırlanmışlar belli,bol ve bereketli kazançların olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Amin inşallah sevgiler size..

      Sil
  6. Canım ellerine sağlık hepside birbirinden güzel görünüyolar...ve sana şu kadar diyim sen olmuşsun hiç mütevazilik yapma bence ;) hepsinide çok begendim ama kuşlu olanla ayakkabı canta olan beni benden aldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok şimardım şimdii :) çok teşekkürler canım, ama yinede uzun bir yol var önümde biliyorum :)Yavaş yavaşş keyifle bakalım.. sevgiler Canım..

      Sil
    2. Şımar cnm hak ediyosun ;) Biraz daha ilerleteyim diyosan hoca kıvamına gelir ilk kursiyerinde ben olurum ;) cok öpüyorum sevgiler

      Sil
    3. Bengücüm ne kursu sen gel tanışalım yeterki , birlikte eğlenerek yaparız bir gün :)

      Sil
  7. Zamanla beraber adetlerde değişiyor. Her şey rengarenk, ışıl ışıl oldu. Bu kurabiyeler nasıl yenecek merak ediyorum ancak süs diye konur saklanır insan kıyamaz yemeye. Ellerinize sağlık süperler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle İlhan Bey, tüm alışkanlıklar gibi yeme alışkanlıklarımız da değişiyor yavaştan .. Evet zaten kimisi yemek yerine hatıra saklıyor, teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  8. bence cok sahane cok guzel elerıne emegıne saglık arkadasın cok sanslı gercekten

    YanıtlaSil
  9. gerçekten şaşırtıcı :) herbiri el değmeden yapılmış gibi ve hepsi büyük sabır işi minicik şekillerdeler ve dahada önemlisi leziz görünüyorlar ama insan bunları yemeye kıyamazki:)

    YanıtlaSil