17 Temmuz 2013 Çarşamba

Fatma'ya Sürpriz - Şeker Kurabiyeler


Geçen hafta canım arkadaşım Fatma'nın doğum günüydü.
Kendisine tatlı bir sürpriz yapmak istedim.
Yemek, ve abur cubur hiiiçççç yemeyen arkadaşıma kurabiye yapmaya karar verdim.
(Kendisi salata yer sadece :) eğer minicik bir çikolata falan ısırsın günlerce pişmanlık yaşar )
Güzel bir hediye düşünmüşüm değil mi?
Ama neden? Yemese bile böyle kurabiyelere bayılır, çok sever kiiii öyle de oldu :)
Akşam yemeği sonrası evimizi mis gibi kurabiye kokuları sardı..
Gece eşim ve Çınar uyudu ben bu kezde süslemeye başladım..
Yaptıkça çok eğlendim, mutlu oldum...




Amatörce hazırlanmış tatlı kurabiyelerim :)



 

Pembe ruj, kocaman çantalar ve tabiki ayakkabılar delisi :)








Nice sağlıklı yıllara canım...





İş yerine gidip şaşırttık kendisini :) 



 

Minik yardımcım uyumadan önce iş başındaydı...
Kalabiye yapiozzzz :)) 
Ben mutfaktayken hemen  koltuk çekilir..

Nasıl ama tatlı sürprizim :)
 
 
 
Sevgiler... 











6 yorum:

  1. çoook güzellerrr bende bekerlığa veda partim için istiyorummm en kısa zamanda iletişime geçicem :)ellerine ve minik elleree sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok sevinirim :) Beklerim canım sevgiler size :)

      Sil
  2. Canim neresi amatorce? Dort dortluk olmuslar.eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yolun başındayım.. ama yaptıklarımı bende beğeniyorum, en önemli keyif veriyor yapmak :) teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Çok çok güzel olmuşlar bence de çok beğendim, ellerinize sağlık. Yalnız o üzerinde yazı yazmaya yarayan kalıpları internetten mi almıştınız merak ettim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan Hanım..Hayır ankara'da pasta malzemeleri satan bir yer var oradan..İnternette satışları yok onların..Ama tabii böyle şeyler internette de satılıyor..Sevgiler :)

      Sil