29 Temmuz 2013 Pazartesi

Hafta Sonumuz...

Yoğun ve güzel bir haftasonu geçirdik.
Cumartesi günü, yemekte misafirlerimiz vardı.
Eşimin ailesini davet ettik, sağ olsunlar onlarda bizi kırmadı.
Birlikte keyifli bir akşam geçirdik..
Pazar günü, çoktandır düşündüğümüz hayvanat bahçesi gezimizi yaptık..
Aslında hipodroma at yarışlarını izlemeye gitmiştik...
Ama yarışlar pazar günleri olmazmış Ankara'da..
Yarışlarla hiç bir ilgimizin olmadığı nasıl belli değil mi :)
Çınar'a evden atlara gidiyoruz diye çıktığımız için, göstermeden dönmek olmaz diye düşündük..
Böylelikle planda yokken Çınar'ı daha çok hayvanla tanıştırmış olduk :)
İşte bir kaç fotoğraf...





Menümüz..
Tavuklu şehriye çorbası
Et sote
Pilav ( eşimin annesinden :) )
Zeytinyağlı barbunya 
Şakşuka
Cacık ( koyu yapıyorum )
Mercimekli börek
Salata
ve İftariyelik




Çınar'dan selamlar :)




 

Kendime bir rahat pantolon daha buldum, şalvar pantolon...








Çınar'la  sohbetimiz
Çınar: Ayyy minicikk kööööpeeekkk
Ben: Bebeğim o büyümüş artık, minik köpek yok burada..
Çınar:  Iııııhh minikkk köpekk..baakkk ayyyy minicikkk..
Ben: hımm evet bebeğim gerçekten de minikmiş :)

Köpekler de bizim boyumuzdalar neredeyse :)
Ee ne yapalım Çınar minik dedi bir kere :)


Hepimizin, keyifli ve çok mutlu olacağı bir hafta olur umarım 
Sevgiler sizleree...






6 yorum:

  1. ne cici bir sofra olmuş böyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esracım, bizden de kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Sofra muhteşem hem de çok şık. Elleirine sağlık. Çınar'ın hayvan sevgisiyle büyümesi ne güzel. Kutluyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlhan Bey.. Evet, inanılmaz çok seviyor hayvanları, bizde çok mutlu oluyoruz tabiki...Sevgiler size..

      Sil
  3. Ramazan demek kalabalık sofralar,sevdiklerimizle beraber iftar yapmak demek :) bu menunude çok beğendim canım...Bu arada güzel bir pazar gecirmissiniz en eglenende Çınar bey olmuş anlaşılan :) Bende eylulde ankaraya evlenecek biri olarak (ve ne yalan söyliyim ankarayi sevmeyen biri olarak) ankarada yasayan bloggerlari takip etmeye calisiyorum ankarada neler yapilabilir diye...Hayvanat bahcesi ve pazar haric hipodromu listeme ekledim...Sevgiler canim inşallah ankarada biryerlerde karsilasiriz sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılıyorum, en keyifli sofralar kalabalık olanlarıdır :)Teşekkürler hoşgeldiniz bloğuma..
    Ankarayı yaşamayan, daha doğrusu burada doğup büyümeyen bir insanın alışması zor olur gerçekten..Umarım, yaşadıkça uzun süreler geçtikçe alışır ve seversiniz. Zaten insan sevdiği için herşeye katlabilmeli değil mi? Geldiğinizde gezilecek yerler listesi oluşturalım size :) İnşallah bir gün buluşma bile ayarlar tanışırız, çok sevinirim sevgiler :)

    YanıtlaSil