18 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni İşler Güçler - Tüller, Süsler :)

Bu aralar, bolca süslü püslü cicilere vakit ayırıyorum.
Vaktimin çoğunu alıyor bu işleri yapmak..
Ama bir o kadar da keyif alıyorum, sevdiğim işleri yapıyor olmaktan..
Yeni bir satış bloğu açmadım..
Fakat arkadaşımla birlikte yeni bir facebook sayfası açık.
Orada birlikte yaptığımız işleri paylaşıyoruz.
Sayfamızda birbirinden farkı bir çok ürün bulabilirsiniz.
Yavaş yavaş ürünlerimiz çoğaltıyoruz..
Sizler de desteklerinizi ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen :)

https://www.facebook.com/pages/Hem-Anneyiz-Hem-Becerikliyiz
 
 
 

Takım fiyatımız 25 tl 
İstenilen renklerde ve boyutlarda yapılabilir.
Farklı eklemeler yapılabilir.(toka, saç bandı, külot, külotlu çorap vs.)
 
 



 
 


 
 


Tek etek fiyatımız 15 tl.

 
 


Eteğine inciler dökülen minik ördek :)


Bu arada bir arkadaşım şu aralar, hatta uzun süredir evlilik telaşında.
Tabi her araştırıcı gibi, nette araştırmalar yaparken kendini bir anda blog aleminde bulmuş :)
Böylelikle kendisi de Hayal Adası adlı bloğun sahibesi olmuş...
Güzel ve yaratıcı fikirler isteyen...
 Evlenmek üzere olan arkadaşlarımın ziyaret etmesinde fayda var :)


Tütülerim nasıl ama? Desteklerinizi bekliyorum kızlar ...
Sevgiler :)



2 yorum:

  1. çokkk güzeller emeğinize sağlık tatlımmm :)ilk sipariş benden o zaman bende kırmızı tütü istiyorum bekarlığa veda partimde giymek için nasıl olur ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben çınarın ilk doğum gününde giymiştim :) süpper oluyor vallaha :) dizz altı dikmiştim kendime face den fotolarıma bak bi ara.veya gönderirim... düşün şekerim yaparız :)

      Sil