13 Temmuz 2013 Cumartesi

Sabah Sabah - Hafta Sonu

Bugün havayı biraz kapalı görünce,  serinlikte erkenden parka gidelim diye düşündük..
Bom boş olan Göksu'da yürüyüş yapıp, ördeklere ve kazlara ekmek verdik..
Kuzum çok keyiflendi :)
Yürüyüş sonrası minik yoruldu tabi..Şimdi bir güzel uyuyor :)


 











Miniğimin şansına iki tane kaz dışarı çıktılar..
Peşlerinden koşturdu durdu :) 
minik ördek yavrusu ...



 



Sıfır makyaj ben :) 
Aaaa ruju pek makyajdan saymıyorum.. ruj sürmeden çıkamam :)

Bu tür pantolonları çok seviyorum, çok rahat oluyorlar..
Bluzumu da minik bir dokunuş yaptım, daha şık olduğunu düşünüyorum :)
Yazacağım inşallah, bu diy projemi de..

Keyifli hafta sonları hepimize :) 
sevgiler..







4 yorum:

  1. bebişinizde esizde çok hoşsunuz pantolonunuz çok güzelmiş güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz bebişim ve ben :) çok şımardım :)

      Sil
  2. Ay minik ördeğimmm ^^
    Pantolonuna bayıldım, boy uzun olunca tabi çok güzel yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vak vakk :)
      Teşekkür ederim canım, senin boyda benden geri değil yani :) teşekkürler canım..

      Sil