5 Temmuz 2013 Cuma

Nerelerdeyiz ? Neler Yaptık !!!



Günler sonra bloğuma yazı yazmaya geldim..Bilmiyorum neden olduğunu, neden yazmadığımı bilmiyorum..Ama yazmadıkça insan yazmıyor, farkettim..
Blogları takip ettim sessizce, kendi bloğuma uğramasam da..
Kimine yorumda yazdım aslında,..Çok ta sessiz değilmişim galiba :)
Neyse ki artık buradayım, daha çok olmaya da çalışacağım..
Verilen aranın ardından, neler yaptık postu yazmayı hak ettiğimi düşünüyorum :)
Biraz sağlık problemleri ile uğraştım, biraz arkadaş ziyaretleri yaptık, Çınar mutlu ben mutlu olduk..
Biraz evde olduk, biraz sokaklarda, hepsinden keyif almaya çalıştık..




 


 
Evdeyken, bol bol birlikte oyunlar oynadık.arabalar ön planda her zamanki gibi :)

Tuvalet eğitimine başladık, ve vazgeçtik.. .Tuvalete oturması için etiketler almıştım, duvara yapıştırıyordu, otururken..İşe yaradı, en azından klozete oturdu..Artık dolaplara yapışıyor :)
Vazgeçme nedenimiz ise..Bezini çıkarttıktan sonra bir daha bağlamamak gerektiğini düşünüyorum..
Bunu pek uygulayamayacağımızı anlayınca bir süre daha beklemeye karar verdim..
Stres olmaya gerek yok....En sağlıklısı bu..






Rüzgarsız akşamlarda eşimle balkon keyfi yaptık.Cips+bira+fıstık ..





 
Ablam da, terasta güzel kahvaltı ve keyif yaptık... 
Kelebek ve Kuzu bunlar :)



 
 
Daha önce sevdiğimiz köpeği yine bulduk .. Bizimki bon bon vermeye çalıştı..(bonibon)



 


Sarı - beyaz giydik bebeğimle :) 





Bi baktık ki bizim Merve'de sarı olmuş :)




 
 
Bir düzgün fotoğrafımız olsun artık....







Bugünse.. Meyve yemeyen kuzu için erik suyu ve kek yaptım..

Keyifli, eğlenceli, bol kahkahalı bir hafta sonu olsun inşallah :)

Sevgiler...


10 yorum:

  1. Maşallah oğluşun çok yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  2. canım benım her halınız oyle guzel kı aynı gıyınmelerınız , ne kadar ıstesenızde duzgun karelerınızın zorla cekılmesı yakalanamaması , her anınınızn dolu gecmesı....sevgılerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok şimarttın beni, bizi :) sevgiler sizede...

      Sil
  3. Yerimm seni benn Kocamann Çınarr olmuşş :):):)
    Bende de böyle bir uzaklık vardı ama döndümm:)Geçiciii bu dönemmm geçiciiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocamannnn oldu gerçekten :)
      Evet canım farkettim, neyse buradayız artık :) sevgiler bizden...

      Sil
  4. Yerim bitiririm ben bu oğluşunu:) İnsanın bu aralar hiç yazası gelmiyor, bende aynı durumdayım :) Kışa doğru hepimiz toparlanırız sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bi çok blogger aynı durumda gerçekten.. bakalım inşş :)

      Sil
  5. maşallah oğluşuna Allah nazarlardan korusun :) Bu arada kek çok lezzetli gözüküyor elllerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım hepimizin çocuğunu korusun Rabbim ... Yaa ben bu sefer pek sevmedim aslında, eşim aynı olduğunu söyledi ama, ben bi eksik olduğunu düşünüp üzerine çikolata sos yaptım sonradan :)

      Sil